וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא חדש: סלקום ו-HOT משיקות אינטרנט במהירות 5 גיגה-ביט

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 13:19

חברות התקשרות משיקות חבילות גלישה חדשות במהירות שיא של 5 גיגה-ביט, לצד מהירות העלאה גבוהה במיוחד. ההשקה מגיעה בהמשך להודעת חברת IBC על הרחבת פריסת רשת הסיבים האופטיים לכ-2 מיליון משקי בית

סלקום והוט. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סלקום והוט/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חברות התקשרות סלקום ו-HOT (הוט) הודיעו הבוקר (ראשון) - בנפרד - על השקת חבילת גלישה חדשה במהירות של 5 גיגה-ביט. ההודעה מגיעה בהמשך להודעת דירקטוריון IBC אנלימיטד, חברת הסיבים האופטיים שבבעלות HOT, סלקום, קרן תש"י וחברת החשמל לפיה פריסת רשת הסיבים האופטיים של החברה תורחב לכ-2 מיליון משקי בית ותגיע למאות אלפי לקוחות נוספים.

גם סלקום וגם HOT הודיעו כי יתמכו בטכנולוגיה הבאה של הסיבים שנקראת XGS-PON כבר בעוד כשבועיים. במקביל, HOT הודיעה כי תשיק באופן בלעדי ציוד קצה חדש התומך בטכנולוגיה זו, בהם נתב תואם טכנולוגיה ומגדילי טווח לפריסת רשת WiFi מיטבית בבית הלקוח. התשתית תוכל להגיע בהמשך למהירות של עד 10 גיגה, בשלב הראשון HOT תציע לצרכנים מהירות של עד 5 גיגה.

"HOT גאה להוביל את מהפכת הסיבים ולספק את התשתית המתקדמת והמהירה בעולם ואת חווית האינטרנט הטובה ביותר למאות אלפי בתים ועסקים נוספים ברחבי הארץ", אמרה מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין. "הביקושים לחיבור מתקדם וצריכת הנתונים בישראל נמצאים בשיא כל הזמנים, וההחלטה שקיבלנו היום, להרחיב את הפריסה לשני מיליון משקי בית ושדרוג התשתית כך שתוכל לספק את המהירות הגבוהה בישראל - תענה על הדרישות הללו".

ההרשמה המוקדמת לתוכנית החדשה של סלקום במהירות 5 גיגה-ביט, המכונה Ultra Fast Fiber, כבר נפתחה, כאשר ההתקנה תתאפשר החלק מ-2 באפריל. כחלק מההשקה, מציעה החברה חבילה שכוללת מהירות הורדה של עד 5 גיגה-ביט ומהירות העלאה של עד 1 גיגה-ביט - במחיר של 199 שקלים.

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "סלקום גאה להוביל את מהפכת הסיבים עם השקת מהירויות הגלישה הגבוהות ביותר בשוק התקשורת בישראל. נמשיך לפעול על מנת להביא את הפתרונות החדשניים והמתקדמים ביותר שיאפשרו ללקוחותינו להנות מגלישה מהירה ועוצמתית בכל רחבי המדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully