וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת סוערת: האם ידיו של רה"מ נתניהו רעדו בישיבת הממשלה כשדיבר על המחאה? צפו

19.3.2023 / 14:05

בזמן שנתניהו דיבר בישיבת הממשלה ושלח מסר לרמטכ"ל, לראש השב"כ ולמפכ"ל: טפלו בסרבנות, בהסתה ובאנרכיה - גולשים רבים הבחינו שידיו רעדו בצורה מאוד לא אופיינית והסרטונים שמתעדים את הרגעים הללו הפכו לויראלים

בוידאו: נתניהו: "מצפה מהרמטכ"ל להיאבק בסרבנות ומהמפכ"ל לאכוף את החוק"/רוני כנפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה והתייחס להפגנות והמחאות נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. "אני מצפה מהמפכ"ל לאכוף את החוק, מהשב"כ והפרליקטות לפעול בנחישות נגד אלה שמסיתים לרצח שרים, ח"כים וראש הממשלה ומשפחתו, בלי להעלים עין ולעגל פינות, ומהרמטכ"ל להיאבק בתקיפות בסרבנות", הוא אמר ומאוחר יותר אף דיבר על המאבק בטרור וטען כי "כוחותינו פועלים מסביב לשעון כדי לבוא חשבון עם המחבלים ולסכל תשתיות טרור. עשרות פיגועים סוכלו בחודש האחרון רבים אחרים נעצרו. כל אלה שמנסים לפגוע באזרחי ישראל דמם בראשם אנחנו מגיעים למחבלים ולראשיהם בכל מקום".

הדברים שלו עוררו תגובות רבות, בין היתר מפוליטקאים כמו ראש האופוזיציה יאיר לפיד שהגיב : "תעצרו את החקיקה והרמטכ"ל לא יצטרך להיאבק בסרבנות, ראש השב"כ לא יצטרך להלחם בהסתה, והמפכ"ל יוכל להתפנות למלחמה בטרור לפני הרמדאן. הכל בידיים שלך, תפסיק להפיל את האחריות על אחרים".

אבל ברשת, מעבר לתגובות הרגילות של בעד ונגד דבריו של רה"מ, היו רבים שמצאו לנכון להתייחס לעובדה שידיו של נתניהו נראות רועדות ללא שליטה בזמן שהוא מקריא את הדברים מהכתב - ובטוויטר צצו אינספור תיעודים של הרגעים הללו והשערות לגבי מה זה אומר.

אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם

כמובן שלא ניתן לקבוע דבר לגבי מצבו הבריאותי או הנפשי של רה"מ לפי סרטון קצר בו ידיו אולי או אולי לא רועדות, אך לגולשים בטוויטר זה לא הפריע לערוך השוואות בינו לבין פוטין או אפילו הרודן הרמוני צ'אושסקו..

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully