וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפנטגון מזהירים: חללית של חייזרים מרחפת מעלינו ועלולה לשלוח "מרגלים"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 1:13

טיוטת מאמר של מדען מאוניברסיטת הרווארד וראש משרד העב"מים של הפנטגון העלה את הרעיון שייתכן שספינת אם של חייזרים נמצאת במערכת השמש שלנו, ושולחת כלים זעירים המכונים "זרעי שן הארי" כדי לחקור את כוכבי הלכת: "הטלסקופים המיוחדים יתקשו מאוד לזהות אותם"

מטוסי קרב של צבא ארה"ב פוגשים עב"מ/US ARMY

גורמים רשמיים בפנטגון אמרו בטיוטה של ​​מסמך שפורסם החודש שמאוד יתכן שחייזרים מבקרים את מערכת השמש שלנו ומשחררים בה כלים זעירים (או גשושיות) שמבצעות בדיקות קטנות - בדיוק כמו המשימות שעורכת נאס"א כאשר אנו חוקרים כוכבי לכת אחרים.

טיוטת דוח המחקר שחיברו שון קירקפטריק, מנהל המשרד לפתרון אנומליות בכל התחומים (AARO) של הפנטגון ואברהם לוב, יו"ר המחלקה לאסטרונומיה של אוניברסיטת הרווארד פורסמה ב-7 במרץ והיא מתמקדת באילוצים הפיזיים של תופעות אוויריות לא מזוהות. הם הסבירו שיתכן שחוצנים חוקרים את האזור שלנו באמצעות מה שהם מכנים "זרעי שן הארי" - חלליות קטנות שיכולות לאסוף ולשלוח בחזרה מידע, בדומה לדרך שבה בני האדם שולחים החוצה חללית לחקור כוכבי לכת.

"אובייקט מלאכותי שנישא על גבי כלי טיס קטן שישחרר כמה אמצעי מעקב קטנים עלול לבקר או שביקר כבר בכדור הארץ", נכתב במאמר, "אמצעי הטיס יכולים להישען על כוח הגרביטציה של השמש או לחזוז בזכות יכולת התמרון שלו".

מטוסי קרב של צבא ארה"ב פוגשים עב"מ. US NAVY, אתר רשמי
מטוסי קרב של צבא ארה"ב פוגשים עב"מ/אתר רשמי, US NAVY

בנאס"א פיתחו ביולי 2022 את ה-ARRO, מערכת מתוחכמות שנועדה לעקוב אחרי אובייקטים שמימיים, מתחת למים או בחלל. או גם כאלו שמסוגלים לעבור ממימד אחד לשני. בקונגרס האמריקאי הטילו על נאס"א אחריות לאתר לפחות 90 אחוז מהאובייקטים האלו שעוברים קרוב לכדור הארץ וגדולים מ-140 מטרים.

האמצעי שבאמצעותו ניתן לגלות אובייקטים כאלו הוא הטלסקופים המיוחדים שנקראים Pan-STARRS. כך באוקטובר 2017 הטלסקופים האלו זיהו פולש לא מזוהה שזכה לכינוי "'Oumuamua". הוא היה בצורה של סיגר והיו מדענים שהאמינו שמדובר באובייקט מלאכותי. הדוח טוען ששישה חודשים לפני הופעתן של ה-"'Oumuamua", אובייקט בגודל של מטר התרסק על כדור הארץ. בנאס"א חוששים מחדירת אובקייטים קטנים דומים ל-"'Oumuamua" משום שהטלסקופים המשוכללים מתקשים מאוד לזהות אותם.

בטיוטת ​​המאמר שפורסמה במגזין livescience, לוב וקירקפטריק הסתכלו על תופעות חריגות לא מזוהות (UAPs, המונח המועדף על הממשלה לעב"מים) כשהם מוגבלים על ידי הפיזיקה הידועה למין האנושי. המחברים מציעים שהגשושיות הלל יכולות להגיע לכדור הארץ לצורכי מחקר מבלי שיזוהו על ידי אסטרונומים, מכיוון שהן ככל הנראה יהיו קטנות מכדי להחזיר מספיק אור שמש לזיהוי בעזרת טלסקופי סקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עצם מסתורי בשמיים - אומואמואה. Gemini Observatory, אתר רשמי
עצם מסתורי בשמיים - אומואמואה/אתר רשמי, Gemini Observatory

"כל הריגול הללו יכולים להיות מצוידים במצנח בעל יחס גדול של שטח למסה וכך להאט בכניסה לאטמוספירה של כדור הארץ כדי למנוע שריפה ואז לרדוף אחר מטרותיהם בכל מקום בו ינחתו", הם כתבו.

סביר להניח שחייזרים ירצו לחקור כוכבי לכת סלעיים עם אטמוספירה במערכת השמש, מציעים המחברים. ממרחק רב - נוגה, כדור הארץ ומאדים כולם נראים מושכים, כאשר כדור הארץ הוא ככל הנראה יהיה בעל העניין הגדול ביותר עבורם ברגע שהחייזרים ימצאו אצלנו עדות למים נוזליים. הציוויליזציה החייזרית שיצרה את הגשושיות הללו לא תצטרך בכלל להיות על ספינת האם ולא סביר אפילו שהם יוכלו אפילו לתקשר עם הגשושיות.

בנוסף, הם מציינים שייתכן שהציוויליזציה החייזרית אפילו כבר לא קיימת יותר. רוב הכוכבים במערכת השמש נוצרו מיליארדי שנים לפני השמש. כוכב לכת שראוי למגורים עם חיים תבוניים יכול היה לשלוח את כלי הריגול האלה לבצע את הבדיקות הרבה לפני היווצרות כדור הארץ - ויתכן שמאז כבר הושמדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully