וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בישראל: אוזניות שמחליפות מכשירי שמיעה

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 22:41

חברת נוהירה האוסטרלית נכנסת לישראל עם אוזניות אלחוטיות המיועדות לכבדי שמיעה בשני מותגים: אחד משלה בשם IQBUDS 2 והמותג השני בשיתוף עם HP ובטכנולוגיה הכוללת בדיקת שמיעה אישית

האוזניות של IQBUDS. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
האוזניות IQBUDS 2/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

רק השבוע דיווחנו כי אפל עומדת להפוך את האייר פודס שלה לעזרי שמיעה, והנה כאן בישראל נכנס מותג שעושה את אותו הדבר: חברת נוהירה האוסטרלית, מתחילה לשווק כאן בישראל אוזניות אלחוטיות מבטלות רעשים, המיועדות באופן ספציפי לבעלי ל'קויות שמיעה קלות עד בינוניות (עד 40% אובדן שמיעה), תחת שני מותגים: האחד שלה בשם IQBUDS 2 MAX והשני בשיתוף עם HP. הדגם שישווק כאן בשיתוף עם HP קיבל הכרה כמכשיר שמיעה רפואי, ומשמש כתחליף למכשירי שמיעה יקרים בהרבה.

ה-IQBUDS 2 MAX משתמשות בטכנולוגיה של מיקרופונים מכווננים בעלי אלומה צרה, המסוגלת להפריד ולהגביר שיחות של בני אדם על רקע של רעש כללי. את האוזניות האלחוטיות האלה אפשר גם לחבר לטלוויזיות על מנת לשמוע תוכניות וסרטים, כמובן על ידי בלוטות' אבל גם עם אביזר המיועד לטלוויזיות ישנות יותר שאינן תומכות בלוטות', בשם IQSTREAM.

האוזניות של IQBUDS ושל HP. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
האוזניות החדשות. משתמשות בטכנולוגיה של מיקרופונים מכווננים בעלי אלומה צרה/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

האוזניות תומכות בשבע סביבות האזנה שונות ובשבעה פרופילים של סינון רעשים כדי לייעל את ההאזנה ביניהן: בית, משרד, מסעדה, אימון, נהיגה וטיסה. יש להן חיי סוללה של עד חמש שעות הזרמה של מוזיקה ושמונה שעות של עיבוד שמע, והמארז מאפשר טעינה לעוד 20 שעות. הן נתמכות ב-iOS ובאנדרואיד ובעלות תקן IP54, מה שהופך אותן לעמידות לנתזים, זיעה וגשם קל, וכוללות גם תמיכה בכל העוזרות הקוליות המוכרות. המחיר שלהן יעמוד על 2290 שקלים והן יימכרו באופן בלעדי ברשת באג.

הדגם השני, שיימכר תחת המותג של HP Pro והוא בשיתוף עם ענקית הטכנולוגיה, קיבל הכרה של עזר שמיעה, ונתמך על ידי אפליקציה של HP בשם EAR ID, המבצעת למעשה בדיקת שמיעה להתאמה ספציפית של ההגברה האישית באוזן. לטענת החברה, האוזניות מציעות הגברה ושיפור שמיעה של עד 30% לבעלי לקויות שמיעה קלות עד בינוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully