וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה להשקה: שדרוג ראשון לקהילות בוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 18:56

אפליקציית המסרים משדרגת את פיצ'ר הקהילות, עליו הכריזה לפני כשנה - ומשחררת כלים חדשים שיתנו למשתמשים ומנהלים שליטה רבה יותר על הקבוצות. אז מה חדש? עשינו לכם סדר

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

כשנה לאחר שהציגה באופן רשמי את הקהילות (Communities) באפליקציית המסרים הפופולרית - וואטסאפ חושפת היום (שלישי) מספר שינויים חדשים שיאפשרו התנהלות פשוטה ונוחה למנהלים ומשתמשים. הפיצ'רים החדשים יושקו במהלך השבועות הקרובים ויגיעו בהדרגה לכלל המשתמשים, כולל ישראל.

"יותר ויותר אנשים מצטרפים לקבוצות בתוך הקהילות בווטסאפ, לפיכך, חשוב לנו לתת למנהלי הקהילות אפשרויות שליטה גדולות יותר על הפרטיות בקבוצה/ות אותן הם מנהלים", נכתב בהודעה מטעם החברה. אז מה חדש? וואטסאפ מוסיפה כלי פשוט המעניק למנהלים את האפשרות להחליט מי יכול להצטרף לקבוצה ומי לא. כאשר מנהלים בוחרים לשתף את לינק ההצטרפות לקבוצה, או לעשות את הקבוצה כזו שניתן להצטרף אליה בתוך הקהילה, הם יוכלו לשלוט במי מצטרף אליה.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

פרסומת תלת ממד בכיכר פיקדלי בלונדון להודעות פרטיות של ווטסאפ/WhatsApp

פיצ'ר נוסף הוא זיהוי קבוצות משיקות/דומות בקלות. כמות הקבוצות והמשתתפים בקבוצות בקהילות בווסטאפ הולכות וגדלות, ומעתה מנהלים יוכלו לדעת בקלות איזה קבוצות יש להם במשותף עם משתתפים אחרים. "בין אם אתה מנסה להזכר בשם הקבוצה עימה אתה משתף מידע מסויים או לחלופין לחפש קבוצה בה אתה ואדם ספציפי חברים בה. פשוט מחפשים איש קשר ספציפי ורואים מתחת איזה קבוצות יש לכם במשותף", הסבירו בוואטסאפ.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully