וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרת: מיקרוסופט מוסיפה יצירת תמונות עם DALL-E בבינג

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 14:22

טירוף הבינה המלאכותית שעובר על מנועי החיפוש רק צובר תאוצה, עכשיו אפשר ליצור ישירות תמונות במחולל DALL-E מתוך בינג או דפדפן Edge ובינה מלאכותית נוספה השבוע גם לאופיס

מיקרוסופט. ShutterStock
מיקרוסופט/ShutterStock

כמו שכבר הבטיחה באירוע ההכרזות שלה, מיקרוסופט מוסיפה את מחולל התמונות מבוסס הבינה המלאכותית DALL-E לבינג: פשוט כתבו בתיבת החיפוש את התמונה שאתם רוצים ליצור, ו-DALL-E ייצור אותה עבורכם. התכונה עדיין לא זמינה ציבורית, אלא רק לנסיינים של מנוע החיפוש, אבל היא בהחלט בדרך לכולנו.

"על ידי הקלדה של תיאור של תמונה, והוספת הקשר כמו מיקום או פעילות וסגנון אומנותי, יוצר התמונות ייצור לכם תמונה מהדמיון שלכם", אומר יוסוף מהדי, מנהל השיווק הצרכני של מיקרוסופט. כרגע התוספת תופיע רק עבור "מצב יצירתי" בבינג, ולאורך זמן הוא יורחב למשתמשים נוספים, מציין מהדי. אם אתם רוצים לנסות את התכונה כבר עכשיו ואתם לא נסיינים רשומים, פשוט גלשו לכתובת: bing.com/create
מיקרוסופט גם מביאה את יוצר התמונות מבוסס הבינה המלאכותית לדפדפן Edge שלה. אייקון חדש יופיע בסרגל הצד, ומאפשר ליצור תמונות ישירות משם.

משרד חכם

בתוך כך, הודיעה מיקרוסופט השבוע על גירסה חדשה לאופיס (כיום מיקרוסופט 365), מוגברת עם כלים של בינה מלאכותית, תחת השם Copilot (טייס משנה) שהוטמעה בכל הכלים של מה שהיה פעם אופיס.

כך למשל, בוורד הוא יוכל לכתוב עבורכם טיוטא ראשונית לעריכה במקום שתתחילו עם דף לבן ריק, בפאואר פוינט הבינה המלאכותית יכולה לשפצר את המצגות שלכם, באקסל Copilot יכול לנתח נתונים עבורכם וליצור גרפים מרשימים תוך דקות, או באאוטלוק (וזו באמת נשמעת תכונה שימושית) - טייס המשנה יכול לעזור לכם לנקות את תיבת הדואר הנכנס במהירות. עוד מציעה מיקרוסופט מסדת עבור Copilot, כדי ליצור אוטומציה של פעולות חוזרות ועוד. למי שעובד עם כלים של אופיס, נשמע כמו פיתוח מרגש ממש - כרגע, כמו DALL E בבינג, גם הוא בניסוי אצל 20 לקוחות נבחרים של החברה, ויהיה זמין לשאר האנושות בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully