וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפורים קלים, עיצוב זהה ומחיר גבוה: NOTHING הכריזה על הדור השני של האוזניות שלה

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 9:34

עם עיצוב שקוף ותג מחיר גבוה יותר - הדור השני של האוזניות האלחוטיות של המותג הבריטי כולל כמה שיפורים קלים, וכבר נמצא בדרכו לישראל. מה המחיר ומה תקבלו בתמורה? הנה כל הפרטים

NOTHING EAR ׁ(2). NOTHING,
NOTHING EAR ׁ(2)/NOTHING

מותג הטכנולוגיה הבריטי NOTHING הכריז אתמול (רביעי) על ה-(Nothing Ear (2, הדור השני של האוזניות האלחוטיות השקופות של החברה, הכוללות סינון רעשים אקטיבי, זמן סוללה משופר, עמידות למים, דרייבר דינמי של 11.6, תמיכה בלוטות' 5.3 ותמיכה ב-Hi-Res - שמע ברזולוציה גבוהה לצליל באיכות הגבוהה ביותר. האוזניות החדשות יגיעו לישראל ביבוא רשמי של רשת 'באג', במחיר של 529 שקלים.

"אנו נרגשים להציג את EAR (2) כשדרוג משמעותי למוצר הבכורה שלנו EAR (1), שמכר למעלה מ-600,000 יחידות", אמר קארל פיי, מנכ"ל ומייסד שותף של NOTHING. "עם EAR (2), הנדסנו מחדש הכל מהיסוד והשתמשנו בטכנולוגיה מתקדמת כדי ליצור את חווית ההאזנה האישית האולטימטיבית".

NOTHING EAR ׁ(2). NOTHING,
NOTHING EAR ׁ(2)/NOTHING

ה-EAR (2) כוללות את טכנולוגיית DUAL CONNECTION, המאפשרת למשתמשים להתחבר לשני מכשירים בו-בזמן ולעבור בצורה חלקה בין השמעת מוזיקה או קבלת שיחות. לדוגמה, אם משתמש נהנה ממוזיקה במחשב הנייד שלו ומקבל שיחה בטלפון שלו, EAR (2) יתריעו לו אוטומטית על השיחה הנכנסת. הם יכולים לענות לשיחה בקלות באמצעות בקרת הלחיצה של האוזנייה, וכאשר השיחה תסתיים, האוזניות יחזרו אוטומטית לנגן מוזיקה מהמחשב הנייד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עוד כוללות האוזניות עד 36 שעות של השמעת מוזיקה לאחר טעינה מלאה של מארז הטעינה (עם ANC כבוי). עם טעינה מהירה, הוא יכול לספק עד 8 שעות בטעינה של 10 דקות. EAR (2) תומכות גם בטעינה אלחוטית של עד 2.5 וואט ויכולה לטעון לאחור מכשירים תואמים. לצד זה, האוזניות כוללות עמידות למים ואבק בתקן IP54.

לחוויית משתמש נוחה ומדויקת יותר, ל- EAR (2) יש פקדי לחיצה כדי למנוע כל נגיעות מקריות ואי נוחות של הקשה בתעלת האוזן. משתמשים יכולים לדלג על רצועות, לעבור בין מצבי ביטול רעשים ולהתאים את עוצמת הקול. ניתן להתאים את הפקדים לצרכים אינדיבידואליים באפליקציית NOTHING X, הזמינה להורדה מחנות האפליקציות.

ניתן להזמין את האוזניות במכירה מוקדמת באתר 'באג' במחיר 529 ש"ח (עד ה-30 במרץ) ו-589 ש"ח לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully