וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ עובדים על הודעות קוליות חד פעמיות

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 10:23

אם אהבתם את הקונספט של תמונות חד פעמיות, אז וואטסאפ עובדים גם על תכונה חדשה - הודעות קוליות חד פעמיות המשמידות את עצמן אחרי האזנה אחת

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

הודעה קולית זאת תשמיד את עצמה: על פי דיווח של אתר WABetainfo, בגירסה 2.23.7.8 לאנדרואיד של אפליקציית המסרים הפופולרית, תופיע תכונה חדשה, המאפשרת לשלוח הודעות קוליות חד פעמיות, בדומה לתכונה הקיימת של תמונות וסרטונים לצפיה חד פעמית.

בדיווח קודם של האתר הם דיווחו כי וואטסאפ עובדים על הודעות טקסט חד פעמיות שכנראה יצאו במועד מאוחר יותר, אבל כעת נראה שהחברה, בבעלות מטא/פייסבוק, עובדת גם על הודעות קוליות חד פעמיות. בדומה לתמונות, את ההודעות האלה אי אפשר לשמור, להעביר או להקליט, מה שמקטין את הסיכוי שמישהו יוכל לגשת אליהן במועד מאוחר יותר. ברגע ששמעתם, ההודעה תתפוגג לאוויר ולא תישמר.

מצד אחד, מדובר בבשורה, שתאפשר להעביר מידע רגיש על הפלטפורמה מבלי לחשוש שייחשף. מצד שני, הודעות מסוג כזה, עשויות להיות כר פעולה נרחב להטרדות ובריונות רשת. בכל מקרה, התכונה כרגע בפיתוח, ויש לקוות שבחברה ייקחו בחשבון גם השלכות שליליות אפשריות לשימוש בה, ויצרו הגבלות מתאימות, נחכה ונראה האם התכונה החדשה תצוץ בגירסה שתשוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully