וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: זה השינוי שיגיע בקרוב לאיירפודס

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 11:38

כבל אחד - גם לאוזניות? על פי דיווח חדש, אפל מתכננת שינוי משמעותי גם בגזרת האוזניות האלחוטיות שלה, שיגיעו כנראה בגרסה חדשה שתיישר קו עם היצרניות האחרות ותחסוך לכם ריבוי כבלים

איירפודס פרו. ShutterStock
איירפודס פרו/ShutterStock

על פי דיווח חדש של אנליסט אפל מינג-צ'ו קו (Ming-Chi Kuo), ענקית הטכנולוגיה עובדת על גרסה חדשה של האיירפודס פרו, שתגיע עם חיבור USB-C - במקום חיבור ה-Lightning המוכר. לדבריו, האוזניות החדשות יושקו ברבעון השלישי של 2023, כלומר סביר שאפל תחשוף את הגרסה החדשה באירוע ההכרזה השנתי בחודש ספטמבר, לצד הסדרת האייפון 15. עם זאת, לפחות כרגע נראה כי לאפל אין לשחרר גרסת USB-C לדגם האיירפודס 3.

וזו לא הפעם הראשונה שמינג-צ'ו קו מדווח שגרסאות עתידיות של איירפודס ישתמשו ב-USB-C לטעינה. בשנה שעברה, אמר האנליסט כי האוזניות כמו גם אביזרים אחרים של אפל יעברו גם הם ל-USB-C לצד האייפון. זה כולל גם אביזרים כמו המקלדת של החברה (Magic Keyboard), העכבר (Magic Mouse) והסוללה הניידת - MagSafe Battery Pack.

כזכור, על רקע החוק באיחוד האירופי שיחייב את ענקיות הטכנולוגיה לעבור לתקן טעינה אחיד, סדרת האייפון 15 צפויה להביא איתה את אחד מהשינויים הגדולים ביותר בשנים האחרונות עם זניחתו של חיבור ה-Lightning המוכר והוותיק לטובת חיבור ה-USB-C האוניברסלי.

  • עוד באותו נושא:
  • איירפודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully