וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקעה ראשונה של קרן הון סיכון בינלאומית בענף התיירות - דווקא בסטארטאפ ישראלי

ROCH Ventures, קרן הון סיכון המתמקדת במגזרי התיירות והאירוח, הודיעה על ההשקעה הראשונה שלה ב-WeSki סטארט-אפ ישראלי בתחום הטראוול-טק הבינלאומי

יותם עידן. יחצ,
יותם עידן/יחצ

ROCH Ventures, קרן הון סיכון המתמקדת במגזרי התיירות והאירוח, הודיעה על ההשקעה הראשונה שלה ב-WeSki סטארט-אפ ישראלי בתחום הטראוול-טק הבינלאומי. ההשקעה תעניק מימון לפיתוח טכנולוגיית האפליקציות והתוכנה של WeSki וכן תתמוך בהרחבת פעילות החברה לשווקים חדשים כשהיום עיקר פעילות החברה מגיע מבריטניה ואירופה.

ROCH Ventures היא קרן חדשה שהושקה בסוף 2022 על ידי בכירי Boston Consulting Group לשעבר, בובי דמרי ולודגר קיובל-סורגר, ועם כוונות להשקיע 150 מיליון יורו בחברות טראוול-טק חדשניות בשלבי ה-A וה-Seed. מועצת המנהלים של הפירמה כוללת כמה מהאנשים המשפיעים ביותר במגזר התיירות כגון ניל ג'ייקובס, מנכ"ל Six Senses, אמל חמודה, סגנית נשיא אייר פראנס לשעבר ועוד.

ההשקעה של ROCH Ventures ב-WeSki מצטרפת לרשימה של מומחים בתעשייה הטראוול והקונסומר שמשקיעים גם הם בחברה, ביניהם מייסדי FlixBus אבי מאיר, מייסד ומנכ"ל TravelPerk, ואורי לוין, מייסד Waze.

"מרגישים שקמנו כמו עוף החול"

WeSki היא פלטפורמת אונליין שמאפשרת לגולשי סקי וסנובורד לחיפוש, השוואה והזמנת חופשות סקי בהתאמה אישית מלאה. החברה מציעה ללקוחותיה גמישות מקסימאלית, התאמה אישית מלאה והמחיר המובטח הנמוך ביותר. החברה חוותה צמיחה משמעותית בשנתיים האחרונות, עם עלייה של 300% בהכנסות בין 2021 ל-2022 וגידול מדהים של 1,000% בהכנסות בהשוואה לרמות שלפני הקורונה. החברה הוקמה על ידי יותם עידן, דוד בן זמרה ופבל אלקינד.

לדברי בובי דמרי, שותף מנהל של ROCH Ventures, "הזמנת חופשת סקי יכולה להיות תהליך מורכב וכוללת פניה למספר ספקים והטכנולוגיה הקניינית של WeSki תעזור לגולשים אירופאים לקבל חווית חופשה טובה בהרבה, וודאי כאשר אירופה היא מובילת שוק הסקי העולמי." Ludger Kuebel-Sorger, שותף מנהל, מוסיף כי "ל-WeSki יש הוכחת ערך אמיתית לביקוש ההולך וגובר לאתרי נופש מרכזיים באירופה וכי הוא נרגש מהתרחבות לכיסוי השוק האמריקאי."

יותם עידן, מייסד משותף ומנכ"ל WeSki : "אנחנו מרגישים שקמנו כמו עוף החול אחרי השנתיים האחרונות שהיו מאתגרות לענף כולו ושמחים על כך שלא הפסקנו להאמין בחברה ובמוצר שלנו. בתור גולשי סקי וסנובורד כל חיינו, הרגשנו על בשרנו את הקושי בהזמנת חופשת סקי ורצינו להביא פיתרון לבעיה. אנו שמחים שהצטרפו אלינו ROCH Ventures ומודים על האמון והתמיכה המתמשכים של אורי, אבי ושאר המשקיעים שלנו, החולקים את החזון שלנו. ההשקעה הזו תאפשר לנו להמשיך את ההצלחה שלנו ואף להאיצה".

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully