וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשכולם מפטרים, אצלם מגייסים: בנק הפועלים מחפש הייטקיסטים

מעיין כהן סולקין, בשיתוף "הטכנולוגית", חטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 14:20

איך מתקבלים לעבודה בחטיבה הטכנולוגית של בנק הפועלים, מה כולל התהליך ומה ההטבות שמקבלים מצטרפים חדשים? כל מה שחובה לדעת לפני ששולחים קו"ח

עובדים מרוצים במשרד. ShutterStock
תהליך הגיוס היחיד שפורץ את כל תקרות הזכוכית/ShutterStock

שוק העבודה הנוכחי לעובדים טכנולוגיים הוא מבלבל: יש מלא חברות פינטק, סטארט-אפים וחברות הייטק שונות, שתהליך הגיוס אליהן הוא קשה ולא ברור. אני כאן כדי לספר לכם כמה זה שונה בחטיבה הטכנולוגית של בנק הפועלים - שמנהיגה את תהליך הגיוס היחיד שפורץ את כל תקרות הזכוכית, ומוביל הלכה למעשה למהפכה בעולם הבנקאות הטכנולוגית.

קודם כל, קצת רקע: בטכנולוגית מועסקים כ-1,600 עובדים ועובדות מקשת רחבה של תחומים. החטיבה מגייסת למגוון רחב של תפקידים ותחומים החל מתפקידי פיתוח, תשתיות, Cyber, Data, תפעול ועוד. מרבית המשרות מצריכות ניסיון מקדים, אך במחלקות מסוימות ישנן משרות Junior המיועדות לבוגרי תואר ראשון בתחום או בוגרי הכשרה רלוונטית.

את מי אנחנו מחפשים?

האם יש בכם/ן ורסטיליות, יכולת הסתגלות מהירה לשינויים ויכולת התמודדות עם אתגרים תוך הפעלת כישורים רבים? סקרנים/ות ורעבים/ות להשפיע, להשאיר חותם ולייצר אימפקט בעולם הבנקאות? אנחנו מחפשים אתכם/ן! כל אחת מהמגייסות במחלקה בעלת רקע עשיר וניסיון רב בגיוס עובדים/ות טכנולוגיים/ות. אנחנו עובדות מסביב לשעון כדי לתת מענה, להעניק חוויית גיוס טובה ומהירה, ומלוות באופן צמוד את המועמדים/ות שלנו לכל אורך התהליך. נדגיש שחשוב לנו לתת הזדמנות לכל מועמד/ת ללא קשר לגזע, מין, עדה, מגזר או מוגבלות (וניתן לראות זאת בשטח). גם במקרים של אי התאמה, אנחנו עושות זאת ברגישות תוך מתן פידבק בונה.

איך מגיעים אלינו מועמדים? אנחנו פרוסים במגוון פלטפורמות: מבתי התוכנה, דרך חבר מביא חבר ועד לינקדאין. כמו כן, אנחנו מאפשרים לעובדים שלנו להגיש קו"ח ולהתמיין למשרות שונות בתוך החטיבה, כדי לאפשר להם להתפתח ולהביא את עצמם לסיפוק ומימוש בארגון. למעשה, את המעבר בין ארגונים שאנשים עושים בין מקומות עבודה שונים - אנחנו מאפשרים לעשות בתוך הבית ולבנות קריירה.

נחלק את תהליכי הגיוס לשני ערוצים מרכזיים: גיוס פנימי וגיוס חיצוני. תהליך הגיוס הפנימי מתייחס לעובדים שמעוניינים לבצע שינוי בתפקידם או להתקדם לתפקיד אחר ללא הגבלת זמן העבודה בחטיבה. כל תהליך המיון מתבצע בדיסקרטיות רבה מצדנו, כדי לאפשר לעובדים הרגשה נוחה ובטוחה ללא חששות. תהליך המיון בגיוס פנימי מתחיל בפרסום המשרה בפורטל הארגוני, שם מוצגות המשרות הפתוחות בחטיבה הטכנולוגית. במשרה תמיד יצוין שמו/ה של המנהל/ת המגייס/ת ולאיזה שבט ופרויקט. במידה ויש התאמה בין שני הצדדים לאחר ראיון, נתחיל בתהליך ניוד רגיש, תוך התחשבות בכל הצדדים.

תהליך הגיוס החיצוני מתייחס לגיוס עובדים מבחוץ, ומתחיל בקבלת קו"ח לתיבת הגיוס. הם יכולים להגיע אלינו מטעם בתי התוכנה איתם אנחנו עובדים או ע"י עובד ששולח חבר מטעמו או ע"י פניות ישירות של מועמדים. לאחר סינון ובדיקה שלנו, בהתאם לדרישות התפקיד, נעביר את המועמדים המתאימים לבחינה והתרשמות. לאחר מכן, המנהל/ת יוצר/ת קשר עם המועמד/ת לראיון טלפוני, ובהתאם להתרשמות בשיחה, מתאם עבורם ראיון מקצועי. במידה והמועמד/ת עובר/ת את השלב המקצועי, השלב הבא יהיה ראיון HR עם המגייסת הטכנולוגית, והליך מהימנות מול הביטחון.

משרד עובדי הייטק. ShutterStock
ארגון טכנולוגי גדול שמתנהג כמו סטארט-אפ/ShutterStock

מזל טוב, התקבלת! מה עכשיו?

המועמדים שיסיימו את תהליך הגיוס בהצלחה יקבלו מאיתנו מתנת Onboarding עם שליח עד הבית, ויוצמד אליהם חונך שילווה אותו בשלבים הראשונים בתפקיד. בנוסף, יוצמד אליו "Buddy", שמטרתו ללוות בתחום החברתי והאישי (החל מאיפה אוכלים, הכרת צוות העובדים ומגוון תפקידים טכנולוגיים ולצרף לפגישות). בהמשך, יצטרף העובד החדש ליום אוריינטציה מיוחד. העובדים שיעברו לתפקיד אחר בתוך החטיבה יקבלו מאיתנו ערכת קוקטיילים שווה במיוחד כמתנה על הקידום!

למה לבוא אלינו?

אנחנו תמיד נמצאים ושואפים להיות בקדמת הטכנולוגיה: תוכלו למצוא אצלנו עובדים מסורים שחיים ונושמים את הפיצ'רים החדישים ביותר, ונכון, אנחנו ארגון טכנולוגי גדול - אבל מתנהגים כמו סטארט-אפ. תהליכי העבודה שלנו הוסבו לגמרי למודל אג'ילי והתאגדות ב"שבטים", יש לנו "אוניברסיטה" פנים ארגונית, שמטרתה להעניק ולדאוג ללמידת העובדים ולהתמקצעות שלהם, תוכנית לבניית קריירה והתפתחות, ימי גיבוש, נופשי חברה - ועוד המון סיבות שתגלו לבד, אם תחליטו להצטרף!

אז אם אתם מכירים מישהו/י שחייב/ת להיות חלק מהטכנולוגית, או שאתם בעצמכם רוצים להתקדם לתפקיד הבא שלכם - אל תהססו להגיש קורות חיים!

מעיין כהן סולקין, בשיתוף "הטכנולוגית", חטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully