וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Beamr Imaging הישראלית תשתף פעולה עם NVIDIA

חברת Beamr Imaging הישראלית ("ביימר") הודיעה על שיתוף פעולה עם ענקית השבבים NVIDIA ("אנבידיה"); במסגרת זו הטכנולוגיה של ביימר תעמוד לרשות המשתמשים במעבדים הגראפיים של אנבידיה

שרון כרמל. יחצ,
שרון כרמל, מייסד ומנכ"ל ביימר/יחצ

חברת Beamr Imaging (ביימר אימג'ינג בע"מ) הישראלית, המפתחת טכנולוגיות לדחיסה ללא אובדן איכות של וידאו, הודיעה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית השבבים NVIDIA ("אנבידיה"), במסגרתו טכנולוגיית אופטימיזציית הוידאו של ביימר תעמוד לרשות המשתמשים במעבדים הגראפיים של אנבידיה. מעתה, בניגוד לעבר, יוכלו כל משתמשי המעבדים הגרפיים של אנבידיה ליהנות מהטכנולוגיה של ביימר בזמן אמת. באמצעות הטכנולוגיה של ביימר ניתן יהיה להקטין באופן משמעותי את משאבי האחסון ורוחב הפס בתעבורת הוידאו תוך שמירה על איכות חזותית, ואף לאפשר מהירות קידוד גבוהה עד פי 10 בהשוואה למעבדי מחשב רגילים, כך שתושג "חווית משתמש" אופטימלית.

שרון כרמל, מייסד ומנכ"ל ביימר, מציין כי "זו תקופה מרגשת בחיי החברה: לפני כחודש החלה מניית החברה להיסחר בנאסד"ק, וכעת, אנו גאים להודיע על אבן דרך משמעותית ומשמחת המאפשרת למיליוני משתמשי המעבדים הגראפיים של אנבידיה ביצועי וידאו גבוהים יותר בעלות סבירה. היעד הבא שלנו הוא לפתח SaaS (תוכנה כשירות) מבוססת ענן במחיר התחרותי ביותר באופן שיהפוך את טכנולוגיית אופטימיזציית הוידאו לזמינה לכל ובמהירות שיא, הודות לשיתוף הפעולה שלנו עם אנבידיה. ברצוני להודות למשקיעי החברה בעבר ובהווה על התמיכה והאמון הרב בחברה לאורך כל השנים וכמובן להנהלה ולכל עובדי החברה שייצרו את הנקודה הפורצת דרך הזו בשוק הענק של אחסון והעברת וידאו בפלטפורמות ענן".

בוב פטי, סמנכ"ל ויזואליזציה מקצועית באנבידיה: "אנבידיה סיפקה טכנולוגיית קידוד וידאו מאיצת GPU במשך יותר מעשור וכעת אנו פותחים את ה-API שלנו כדי לאפשר בקרה מותאמת יותר בחומרה שלנו. ביימר היא הראשונה לאמץ את הטכנולוגיה הזו, והשילוב בין קידוד וידאו איכותי והטכנולוגיה של ביימר יקנה לספקי תוכן הפחתה משמעותית בקצבי סיביות ונפחי אחסון מבלי לפגוע באיכות ההזרמה (livestreaming)".

אודות החברה: ביימר, המעסיקה כיום 26 עובדים, הוקמה בשנת 2009. בין משקיעי החברה ניתן לציין את Verizon, Marker, Innovation Endeavors, Ventures וקרן דיסרפטיב. מייסד החברה והמנכ"ל שלה הוא שרון כרמל, יזם וותיק בתעשיית ההייטק המקומית שעמד בעבר מאחורי 2 "אקזיטים": אמבלייז ו-BeInSync. בתאריך ה-28.02.2023 החלה החברה להיסחר בנאסד"ק תחת הסימול BMR (ההנפקה הישראלית הראשונה בנאסד"ק בשנת 2023).

ביימר מחזיקה ב-53 פטנטים רשומים, והיא זכתה בפרס האמי לטכנולוגיה והנדסה של האקדמיה הלאומית לאומנויות ומדעי הטלוויזיה (NATAS). ברשימת הלקוחות של ביימר ניתן לציין את נטפליקס, סי.בי.אס (CBS) וחברות רבות נוספות העוסקות בשידורי וידאו. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת להקטין את גודל הקובץ וקצב העברת הווידאו בכ-50% יותר מבלי לפגוע באיכות. הקבצים המוקטנים נשארים תואמים לחלוטין לתקנים, וניתן לפענח אותם על ידי כל מפענח וידאו סטנדרטי.

  • עוד באותו נושא:
  • שת"פ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully