וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת אורוגוואי ו-OurCrowd יקדמו קשרי טכנולוגיה בין ישראל לאמריקה הלטינית

עומר פגאניני, שר התעשייה, האנרגיה והכרייה של אורוגוואי, וג'ון מדבד, מנכ"ל OurCrowd, חתמו בירושלים על מזכר הבנות לצורך הקמת חממה טכנולוגית באורוגוואי. שני הגורמים מתכננים להקים ביחד חממה טכנולוגית לחברות early stage באורוגוואי

תמונה- מימין לשמאל- ג'ון מדבד, מנכ''ל OurCrowd ועומר פגאניני, שר התעשייה, האנרגיה והכרייה של אורוגוואי. יחצ,
מימין לשמאל- ג'ון מדבד, מנכ''ל OurCrowd ועומר פגאניני, שר התעשייה, האנרגיה והכרייה של אורוגוואי/יחצ

משרד התעשייה, האנרגיה והכרייה של אורוגוואי (MIEM) ופלטפורמת ההשקעות OurCrowd, המשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה לצורך הקמת חממה טכנולוגית באורוגוואי במסגרת תוכנית Uruguay Innovation Hub. מזכר ההבנות נחתם במשרדי OurCrowd בירושלים בנוכחות מנכ"ל OurCrowd ג'ון מדבד, מנהל תחום החממות והשותף ב-OurCrowd אורי סובוביץ' ושר התעשייה, האנרגיה והכרייה של אורוגוואי, עומאר פגאניני.

תוכנית Uruguay Innovation Hub חותרת לחזק את מעמדה של אורוגוואי כמוקד טכנולוגי לחדשנות וליזמות, במטרה לקדם את המדינה כמרכז לפיתוח עסקים חדשים באזור ובעולם. "הייעוד של המדינה הוא להפוך למוקד ברמה של כלל אמריקה הלטינית", אמר נשיא אורוגוואי, מר לואיס לאקאז'ה פו, במועד השקת התוכנית בנובמבר 2022.

Uruguay Innovation Hub, תוכנית חצי-פרטית המשותפת למספר גופים, מתנהלת תחת הסוכנות הלאומית למחקר ולחדשנות (ANII) של אורוגוואי. התוכנית תתמוך בהאצה של סטארט אפים אורוגוואים ובינלאומיים, תמשוך קרנות השקעה בינלאומיות ותקדם את ההקמה של מעבדות פתוחות שיחזקו את האקו-סיסטם הלאומי של המדינה באמצעות גישה לטכנולוגיות משבשות.

OurCrowd תציע את המומחיות שלה בניהול חממות בגיבוי ממשלתי וכן תמנף ידע טכנולוגי רחב ומעמיק, צוותי אנליסטים מקצועיים, רשתות קשרים נרחבות ושותפים אסטרטגיים בכדי לזהות סטארט אפים מבטיחים בשלבים מוקדמות שיכולים להפיק תועלת מהכוונה ומתמיכה בצמיחה המסחרית ובצורכי המימון שלהם. עד היום, OurCrowd שותפה בבעלות בחמש חממות טכנולוגיות בגיבוי ממשלתי בישראל וחממה אחת בגיבוי ממשלתי בניו-זילנד, בהן משתתפים בסך הכל יותר מ-60 סטארט אפים בשלבים מוקדמים.

"נרגשים לקחת צעד קדימה לבניית הקשרים"

"אנחנו נרגשים לקדם את הקשרים הטכנולוגיים בין שתי מדינותינו ובאזור בכלל", אמר שר התעשייה, האנרגיה והכרייה של אורוגוואי, עומאר פגאניני. "אורוגוואי מוכנה לזינוק שיהפוך אותה למוקד אזורי, עם משקל בינלאומי, עבור משיכה של יוזמות חדשניות בשלבים שונים. יש לנו אקו-סיסטם טכנולוגי משגשג ובוגר שמשמש כיסוד לפיתוח ולבחינה של מוצרים חדשים ומחזק את מעמדנו בתחום החדשנות. באותו אופן, היציבות הכלכלית, החברתית, המוסדית והחוקית של מדינתנו מספקת את הוודאות והאמון הנדרשים כדי למשוך השקעות ארוכות טווח".

ג'ון מדבד, מייסד ןמנכ"ל OurCrowd, אמר: "אנחנו נרגשים לקחת צעד קדימה יחד עם אורוגוואי לבניית הקשרים בין ישראל לאמריקה הלטינית. אורוגוואי היא בחירה מצוינת לבניית חממה טכנולוגית ונוכחות חזקה בשוק אזורי דינמי זה, שמפגין סימנים חזקים ומתמשכים של צמיחה".

"OurCrowd מפעילה כעת חמש חממות בגיבוי ממשלתי בישראל וחממה טכנולוגית אחת בחו"ל, העושות שימוש במשאבים הטכנולוגיים והאקדמיים האיכותיים של ישראל בכדי לתמוך בסטארט אפים בשלב מוקדם (early stage)", אמר אורי סובוביץ', מנהל תוכנית החממות ושותף ב-OurCrowd. "אנחנו מתכננים לבנות על בסיס מודל זה באורוגוואי, שכבר מהווה מוקד משיכה אזורי לחדשנות ואותה אנחנו רואים כקרש קפיצה להתרחבות באמריקה הלטינית. אנחנו חותרים ליצור תמריצים למגזר הפרטי, כולל לקרנות הון סיכון, שלוחות של חברות רב-לאומיות וחברות מקומיות גדולות, להשקיע בחברות אלה, תוך תרומה מהותית לכל האקו-סיסטם".

תוכנית החממות של ישראל בתחילת שנות ה-90 היתה גורם מפתח בהפיכת המדינה לאומת הסטארט-אפ. השתתפות בחממה מביאה לתמיכה בחדשנות, יוצרת מקומות עבודה, מחזקת את האקו-סיסטם הטכנולוגי המקומי ומאפשרת התמודדות עם אתגרי המאה ה-21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully