וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צפוי לנו באירוע ההכרזה הבא של אפל?

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 11:10

ענקית הטכנולוגיה הוציאה הזמנה רשמית לוועידת המפתחים השנתית שלה ביוני, והשמועות רצות: האם נזכה לראות משקפי או קסדת מציאות מדומה עם סמל התפוח?

הדמיה: ממשק המשתמש של משקפי המציאות הרבודה של אפל. Ben Geskin,
הדמיה: ממשק המשתמש של משקפי המציאות הרבודה של אפל/Ben Geskin

אפל הכריזה רשמית על ועידת המפתחים השנתית שלה WWDC, שתתקיים השנה בין ה-5 ל-9 ביוני, במטה החברה - פארק אפל. באופן צפוי, כמו בכל שנה, אפל תחשוף את הגירסאות האחרונות לכל מערכות ההפעלה שלה: iOS, iPadOS, macOS, WatchOS ו-tvOS בגירסאות 17,17,14,10 ו-17, בהתאמה.

אבל מלבד הגירסאות החדשות של מערכות ההפעלה למכשירי אפל שבוודאי ובהכרח יכילו חידושים, יש גם שמועות על הכרזות חומרה משמעותיות, שהן לאורך השנים פחות מאפיינות את נאומי הפתיחה של ועידת המפתחים, ובראשן - קסדת או משקפי המציאות המדומה שלה, שכנראה ישווקו תחת השם Reality Pro.

הקסדה, שלפי הדיווחים סבלה מעיכובים, צפויה להיחשף סוף סוף, לצד מסדת תוכנה ייעודית וכמובן, כלים למפתחים. השמועות מדברות על שני מסכי 4K זעירים הקבועים בקסדה, שבב M2 וניטור גופני מתקדם שיאפשר ממשק ישיר עם הקסדה ללא צורך בבקרים כלשהם. כמובן, אצל אפל כמו אצל אפל, העסק צפוי להיות יקר - סביב ה-3,000 דולר. שוב, מדובר רק בשמועות בינתיים ונצטרך לחכות לראות אם וכשהמוצר יוכרז.

אייפון. ShutterStock
כמו בכל שנה, אפל תחשוף את הגירסאות האחרונות לכל מערכות ההפעלה שלה/ShutterStock

בנוסף, אפל עובדת על גירסה חדשה של המקבוק אייר, עם שבב M3, כולל מקבוק אייר חדש בגודל 15 אינץ' שעומד להצטרף לפורטפוליו המחשבים הניידים של החברה. הם עשויים להיחשף, בהתחשב בעובדה ששבב ה-M2 נחשף בוועידת המפתחים בשנה שעברה.

ואם ב-M2 עסקינן, יש סיכוי טוב שנראה הכרזה גם על ה-M2 Ultra, אחרי שאפל כבר חשפה גירסאות Pro ו-Max למעבד מתוצרת הביתית שלה, כך ש-Ultra הוא השם ההגיוני הבא, כמו שהיה בדור הקודם ובכלל, בסכימת השמות של אפל אם מסתכלים למשל על השעונים. וישר מתחבר אליו, באופן הגיוני הוא ה-Mac Pro, תחנת העבודה העצמתית והיקרה להחריד של אפל - זהו המוצר האחרון של אפל שטרם עבר למעבד הבית, ולכן יש סיכוי שנראה גם גירסה חדשה שלו עם המעבד החדש.

עוד שדרוג אפשרי שנראה הוא למחשב ה-AiO של אפל, הלוא הוא ה-iMac שהושק עם מעבד M1 לפני שנתיים עם מגוון צבעים מרהיב, יש סיכוי שאפל תציג לו גירסה חדשה, לא בטוח שעם אותה קשת צבעים רחבה שבה זמין קודמו. אלה השמועות שכרגע מתרוצצות לגבי החומרה שנראה בוועידת המפתחים, כמובן, נמשיך לעקוב ונדווח עד ההכרזה עצמה וכולל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully