וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Nothing Ear (2) - אוזניות כמעט מושלמות

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 12:38

סינון רעשים משופר, סאונד משובח ותג מחיר מעט גבוה יותר מהדור הקודם: האוזניות החדשות של היצרנית הבריטית הצעירה הגיעו לישראל, וכבר לקחנו אותן לבדיקה. ומה הצליח לאכזב אותנו? הנה הסקירה המלאה

Nothing Ear (2). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Nothing Ear (2)/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

האוזניות נטולות החוטים החדשות של Nothing, ה-Ear (2), שמגיעות בעיצוב זהה לדור הקודם, לא הצליחו למשוך את תשומת הלב המתבקשת. המוצרים (שלושה בסך הכל) של היצרנית הבריטית הצעירה, שבראשה עומד קארל פיי ממייסדי וואן פלוס (OnePlus), רשמו הצלחות - והפכו את החברה לטרנד החם של התקופה. רגע לפני ההשקה של האוזניות החדשות בישראל, שנמכרות ביבוא רשמי ברשת באג, לקחנו אותן לסקירה ובדקנו האם הן יצליחו לשמור על שמם הטוב.

עיצוב, חיבור וכפתורים

החיבור למכשיר הנייד, בדומה לכל אוזניות אלחוטיות (TWS), הוא פשוט. כל מה שצריך לעשות זה להכניס את האוזניות לאוזניים ולמצוא אותן בתפריט הבלוטת' של הסמארטפון. בתוך כמה שניות, האוזניות ישמיעו צליל ויבשרו אם אתם מחוברים. בקופסה תמצאו מתאמי סיליקון בשלושה גדלים וכבל USB-C.

כאמור, אוזניות ה-Ear (2) שומרות על העיצוב השקוף והמוכר שפגשנו בדור הראשון. המבנה השקוף והיפיפה נותן הצצה פנימה וחושף את הלוח השחור, המיקרופונים ושאר הרכיבים האלקטרונים הזעירים, כאשר כל אוזנייה (ימין ושמאל) מסומנת בנקודה אדומה או לבנה לצורך זיהוי מהיר.

גם מארז הטעינה נותר זהה - וזה לא לחיוב, לפחות לדעתנו. הקייס, שמעוצב כקופסה שקופה ומרובעת עם פינות מעוגלות, די מגושם, לא נוח לנשיאה והמינוס העיקרי הוא שתרגישו אותו היטב כשתכניסו אותו לכיס. כמו כן, ב-Nothing המשיכו עם רעיון עיצובי כושל נוסף - הוספת בליטה במארז שאמורה לשמש כספינר. נוח? לא. שימושי? לא. וכן, היינו מעדיפים שהמארז יהיה קטן מאשר לקבל עוד גימיק חסר כל טעם שבא על חשבון נוחות.

Nothing Ear (2). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
גם מארז הטעינה נותר זהה - וזה לא לחיוב, לפחות לדעתנו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סאונד ונוחות

ועכשיו נעבור לצד החיוב: האוזניות עצמן הן נאות. הן לא הכי קטנות בקטגוריה, והן יותר מזכירות בגודלן את איירפודס פרו, אבל הן עדיין מעט מאוד גדולות מהן. האוזניות נטולות כפתורים פיזיים, וכל התפעול נעשה באמצעות לחיצה על חיישני כוח (מגע) עם שתי אצבעות על הגדם (החלק הבולט), בדומה לאיירפודס. התוצאה הסופית אלגנטית למדי ובעלת נוכחות מעניינת ולא סתמית כמו אצל חלק מהמתחרים.

בגזרת הנוחות, Nothing עשו עבודה נאותה. האוזניות בסך הכל יושבות בנוחות באוזן - גם בשימוש מרובה לאורך היום. יחד עם זאת, גם בטלטולים הגונים של הראש הן לא נופלות, וזה מעולה.

ומה קורה בסעיף הסאונד? בהשוואה לאוזניות אחרות במחיר דומה, Nothing ear (2) מספקת איכות שמע טובה. כברירת מחדל, הצליל נקי, חד וברור, אך לא עמוק מספיק ומעט נטול באס. עם זאת, באפליקציה (Nothing X) ניתן לבחור פרופיל סאונד עם באסים מודגשים יותר ופחות Treble, ולהתאים את הצלילים לטעמכם. באופן אישי, באפליקציה הצלחתי להגיע לרמת סאונד כמעט מושלמת, ובקיצור, מבחינת צליל, אלה אוזניות ראויות לכל ז'אנר וכל עת.

Nothing Ear (2). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
האוזניות בסך הכל יושבות בנוחות באוזן - גם בשימוש מרובה לאורך היום/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סינון רעשים

רוצים להתנתק מהסביבה הרועשת? לזכותן של ה-Nothing ear (2) עומד סינון הרעשים (ANC) שעושה עבודה מצוינת. גם במהלך נסיעה באוטובוס, ברכבת או בחלל רועש (למשל בעבודה), האוזניות הצליחו לצמצם את חדירת רעשי הרקע באופן נהדר. עם זאת, זה עדיין לא מתקרב למה שתקבלו באוזניות ברמה גבוהה יותר - כמו למשל WF-1000XM4 של סוני. את סינון הרעשים ניתן להפעיל בלחיצה ממושכת על חיישן הכוח שבבסיס אוזניית, עד שנשמע צליל. נשמע לכם מוכר? נכון, זה בדיוק כמו באיירפודס.

אגב, בזמן שהן מחוברות למכשיר, ניתן להגדיר באפליקציה בנפרד מה כל לחיצה על אוזנייה תעשה - מעבר לשיר הבא, חזרה לשיר הקודם, הפעלת סינון רעשים, הפעלה/עצירה של המוזיקה או לבטל את הפיצ'ר

Nothing Ear (2). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
לזכותן של ה-Nothing ear (2) עומד סינון הרעשים (ANC) שעושה עבודה מצוינת/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה התחתונה

עם עיצוב מרשים, סאונד משובח ותג מחיר משתלם (589 שקלים) גם השנה Nothing מצליחה להביא תכונות מתקדמות לתג מחיר נמוך. נכון, בדור הקודם דיברנו על 99 דולר בלבד (379 שקלים), אבל גם השנה קשה למצוא להן תשובה הולמת שהיא לא איירפודס פרו, שיעלו לכם כמעט פי שניים.

  • עוד באותו נושא:
  • Nothing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully