וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מציעה למשתמשי אייפון - נסו את הממשק שלנו בלי להחליף מכשיר

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 13:16

בצעד שיווקי מעניין הפונה ישירות לאייפוניסטים, סמסונג מציעה לבעלי אייפון להתקין אפליקציית רשת על מכשירם המדמה את ממשק ה-One UI האחרון של החברה - במטרה לתת להם טעימה ממה סמסונג מציעה במכשירי הגלקסי שלה

אייפון וגלקסי. ShutterStock
אייפון וגלקסי/ShutterStock

אם יש יצרנית אנדרואיד אחת שנותנת פייט לאפל, הרי זו סמסונג - גם במערכת האקולוגית, גם בתכונות ובכלל, באיכות המכשירים שהיא מייצרת. בניסיון אולי לפתות משתמשי אייפון פוטנציאלים לעבור צד, סמסונג מציעה כעת חוויית התנסות בממשק שלה, דרך דפדפן הספארי.

משתמשי אייפון מוזמנים לגלוש ל-trygalaxy.com, ולקבל אפליקציית רשת שתותקן על המכשיר שלהם במסך הבית. האפליקציה כוללת הדגמה של הממשק האחרון של סמסונג, הלוא הוא ה-One UI 5.1. היא מציעה מגוון התנסויות באפליקציות המוכרות של סמסונג, מצילום הלילה וצילום ירח, דרך גלריה, אפליקציית הכושר והבריאות של סמסונג ועוד.

סמסונג לא התעצלה, והאפליקציה כוללת תמיכה ב-14 שפות, והיא זמינה לקהל גדול של משתמשי אייפון, לרבות מכשירים ישנים יותר כמו האייפון 11. יחד עם זאת, היא חסומה למשתמשי אנדרואיד. אם תנסו לגלוש לאתר ממכשיר אנדרואיד, תקבלו הודעת שגיאה שהאפליקציה מיועדת למשתמשי iOS בלבד.

אז אם אתם אייפוניסטים, ושוקלים אולי עכשיו לקנות מכשיר חדש ומתלבטים או לחלופין סתם רוצים להתנסות בממשק של מתחרת האנדרואיד הכי חזקה של אפל - גלשו לאתר ונסו את האפליקציה. אולי זה יעשה לכם חשק לאנדרואיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully