וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם אייפד? אולי מגיע לכם פיצוי של 1,000 שקלים

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 11:18

כחלק מהסדר פשרה בין המועצה הישראלית לצרכנות ויבואנית מוצרי אפל בישראל, החברה תפצה לקוחות שרכשו אייפד או אייפד. זאת, משום שלא סיפקה חלקי חילוף לתיקון מוצרים שהתקלקלו

איידיגיטל. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
איידיגיטל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

תשלום על מכשיר חלופי זה לא חלקי חילוף: לפי הסכם פשרה בין המועצה הישראלית לצרכנות לבין אייקון גרופ ורשת חנויות iDigital, הרשת תפצה לקוחות ב-2.4 מיליון שקל על כך שלא סיפקה חלקי חילוף לאייפד ולאייפוד שהתקלקלו או נפגמו, אלא נהגה להציע ללקוחות לקנות מכשיר חלופי מוזל, שכונה בתעודת האחריות "ערכת חלקי חילוף שלמה".

על פי ההסכם, לקוחות שרכשו מ-iDigital מכשיר חלופי במקום המכשיר שהתקלקל, זכאים לפיצוי בסכום של עד 1,050 שקלים, ולקוחות שלא רכשו מכשיר חלופי, זכאים לפיצוי בסכום שעשוי להגיע ל-850 שקלים. כמו כן, לקוחות שקיבלו מ-iDigital מכשיר חלופי בחינם במקום המכשיר שהתקלקל, אינם זכאים לפיצוי.

הפיצוי תקף ללקוחות שרכשו את המכשיר (אייפד או אייפוד) והוא התקלקל בתוך שנתיים ממועד הרכישה. בהסדר הפשרה נכתב: "התנהלות הנתבעות מהווה לכאורה הפרה של הוראות תקנות אחריות ושירות, המחייבות יצרן לספק על פי דרישת הצרכן חלקי חילוף לתיקון הטובין עד שנה לאחר תום תקופת האחריות. מכשיר חילופי בהנחה אינו "חלקי חילוף" במובן הרגיל, הסביר והמצופה. התנהלות הנתבעות מסכלת את תכלית התקנות".

חושבים שמגיע לכם פיצוי? לקישור לטופס השתתפות בהסדר, לחצו כאן. המועד האחרון למילוי ומשלוח הטופס הוא ביום 1.5.2023.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully