וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני מכריזה על C700N - אוזניות אלחוטיות חדשות לשוק הביניים

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 15:57

ה-C700N החדשות של סוני, הן אוזניות אלחוטיות שלטענת החברה מצטיינות במשקל קל ונוחות בתוך האוזן גם לאורך היום, וכוללות ביטול רעשים מסתגל לפי מיקומים שמורים

סוני C700N. סוני,
סוני C700N/סוני

סוני הכריזה אמש (שני) על אוזניות אלחוטיות חדשות תחת השם C700 (הסדרה העילית היא 1000, כך ש-700 הוא דרג ביניים לעומת ה-500 שהן לשוק הכניסה). לטענת החברה הן מצטיינות במשקל קל, ונוחות לענידה בתוך האוזן לאורך כל היום. כמו כן, הן עמוסות בתכונות, כמיטב המסורת של סוני.

האוזניות מסוג In Ear, כוללות ביטול רעשים מסתגל, כלומר רמה ואופן סינון הרעשים משתנה בהתאם למיקום או לפעילות שלכם. האוזניות גם מסוגלות (באמצעות האפליקציה) לשמור רמת סינון רעשים לפי מיקומים ספציפיים (כמו המשרד שלכם, או תחנת רכבת) ולהפעילה אוטומטית. המיקרופונים החזיתיים מאפשרים גם מצב האזנה סביבתי טוב יותר מבעבר, כולל התמקדות בקול אנושי כך שאפשר לנהל שיחות מבלי צורך להסיר את האוזניות מהאוזניים. סוני גם טוענים כי הן מספקות איכות שיחה נקיה, אבל זה כמובן משהו שנצטרך לבחון בסקירה.

סוני C700N. סוני,
הן עמוסות בתכונות, כמיטב המסורת של סוני./סוני

בצד הצליל, כרגיל, סוני לא חוסכים בטכנולוגיה - מלבד דרייברים של 5 מ"מ, האוזניות האלה כוללות מגוון של טכנולוגיות מבית החברה היפנית, כולל DSEE והתאמה אישית של האקולייזר דרך האפליקציה, ומשהו שכבר כמעט הפך לסטנדרט באוזניות של סוני - תמיכה ב-Reality 360 לצליל היקפי.

בצד החומרתי, הן מגיעות עם יכולות חיבור לשני התקנים במקביל ויכולת לנתב את ההיזן בהתאם למכשיר (אם אתם מקשיבים למוזיקה דרך המחשב, ומגיעה שיחה לסמארטפון, האוזניות יעברו אליה), כולל האפשרות לעבוד עם אוזניה אחת בלבד. עוד הן תומכות בתכונות כמו Fast Pair של אנדרואיד, ואיתור שלהן אם אתם לא מוצאים אותן. הן גם עמידות לנתזי מים או זיעה בתקן IPX4. המנשא קטן מבעבר, וחיי הסוללה שלהן עומדים על 7.5 שעות, ועוד 15 שעות פעולה בטעינה במנשא. הן יגיעו בארבעה צבעים: ירוק מרווה, לוונדר, לבן ושחור. המחיר שלהן יעמוד על 549 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully