וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל חשש ממתקפת סייבר: חלק שירותי הדואר לא יפעלו מחר

עודכן לאחרונה: 6.4.2023 / 22:46

חדירה שבוצעה על ידי גורם חיצוני למערכות הדואר הובילו את החברה לנקוט בצעדי מניעה - ולהשבית חלק מהשירותים. "אנו מתנצלים על אי הנוחות, ופועלים מסביב לשעון בסיוע מומחים על מנת לחזור לשגרה בטוחה בהקדם"

דואר ישראל הודיעו הערב (חמישי) כי בעקבות זיהוי חדירה שבוצעה לרשת מערכות המידע של הדואר על ידי גורם חיצוני לא מורשה ביום שלישי האחרון, חלק ממערכות החברה הושבתו באופן יזום במהלך החג וישובו לפעילות, בהתאם להערכת מצב. "המהלך היזום נועד לאפשר לצוותי הטכנולוגיה לבצע פעולות נדרשות באופן מיטבי ומהיר ולהשיב את השירותים המלאים בהקדם, בימים אלו של חג בהם היקף הפעילות ממילא מינימלי ומאפשר זאת", מסרו בדואר ישראל.

כתוצאה מהשבתת המערכות, חלק מהשירותים לא יהיו זמינים מחר (שישי), באמצעות האתר, האפליקציה, המוקד הטלפוני ויחידות הדואר שפועלות ביום זה. מדובר בעיקר על שירותי סחר (משלוח חבילות, הזמנת שליחויות, תשלום מכס ועמילות מכס), וחלק משירותי התשלומים למשרדי ממשלה וגופים נוספים (תחבורה, מיסים ועוד) באתר ובסניפים, וכן לא יתאפשר איסוף חבילות ממרכזי מסירה בעסקים קטנים.

עם זאת, אתר ושירותי בנק הדואר, אשר פועלים במערכות נפרדות לחלוטין מרשת הדואר, ממשיכים לפעול כרגיל. "אנו מתנצלים על אי הנוחות, ופועלים מסביב לשעון בסיוע מומחים על מנת לחזור לשגרה בטוחה בהקדם", הוסיפו בדואר ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully