וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית הסלולר הסינית שמפתחת את המטען המהיר בעולם

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 13:35

מטען ה-300 וואט של Oppo בדרך? אחרי ששיאומי הציגה מטען 300 וואט משלה, ישנם דיווחים ש-Oppo עובדת על מענה, שיהיה מסוגל "לדחוף" לסוללה 300 וואט ביציבות עד 80 אחוזים, מה שיהפוך אותו למטען המהיר בעולם

OPPO. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
OPPO/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אלא אם האיחוד האירופי ישים סוף לחגיגה עם הגבלות הספק על מטענים כפי שהוא מתכנן, נראה שהיצרניות הסיניות נמצאות במירוץ חימוש חדש של "מי יוציא מטענים עם יותר הספק" כדי לקצר את זמני הטעינה לדקות בודדות (כ-5 דקות לכל היותר). אחרי ששיאומי הכריזה על מטען 300 וואט משלה בפברואר, עכשיו ישנם דיווחים כי OPPO גם עובדת על מטען 300 וואט משלה, תחת המותג הביתי SuperVooc, המשמש גם את Oppo וגם את OnePlus.

אתרים ובלוגים שונים בתעשיה מדווחים כי הפיתרון, שעדיין בפיתוח, יוצמד לסוללת 4,550 מיליאמפר/שעה, וכשיושק, יהיה מטען הסמארטפונים המהיר ביותר, לצד זה של שיאומי. על אף שלא נקבע לו תאריך השקה, הצפי הוא שהוא יושק עד סוף השנה הנוכחית.

OPPO Reno6. OPPO,
החברה עובדת על מטען 300 וואט משלה, תחת המותג הביתי SuperVooc/OPPO

החוכמה בטעינה מהירה היא לא רק כמה זרם דוחפים לתוך הסוללה ומהירות הטעינה, אלא גם, ופה בדרך כלל האתגר - איך מטפלים ומסלקים את החום שנוצר בתהליך ומנהלים את העברת הזרם ביעילות. הפיתרון של Oppo אמור לשמור על אותה מהירות טעינה גבוהה עד שהסוללה מגיעה ל-80 אחוזים, בניגוד לפיתרון של שיאומי, שיכול להגיע למקסימום היכולת שלו רק לרגעים בודדים. הפיתרון של Oppo עשוי להיות "נשק שובר שיוויון".

כיום, המטען המהיר ביותר שזמין לצרכנים הוא המטען של הרילמי GT3, גם הוא מאותו בית היוצר של Oppo, שמגיע ל-240 וואט. יחד עם זאת, חברת Infinix, השיקה מטען של 260 וואט, לצד פיתרון טעינה אלחוטי שמגיע ל-110 וואט (לרוב פתרונות טעינה אלחוטיים לא חוצים את קו ה-50 וואט).

  • עוד באותו נושא:
  • oppo
  • סוללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully