וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק צוקרברג הכריז: אפשר לשלם בבתי עסק עם וואטסאפ

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 20:48

אפליקציית המסרים הפופולרית תאפשר לראשונה למשתמשים לשלם בבתי עסק - בתוך האפליקציה. בינתיים, השירות זמין בברזיל בלבד

וואטסאפ. GettyImages
וואטסאפ/GettyImages

בקרוב אצלנו? אנחנו חיים בעידן של אינפלציה של אפליקציות תשלומים כמו ביט ופייבוקס, וכעת למגרש מצטרפת שחקנית משמעותית במיוחד. מארק צוקרברג מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק), הודיע היום (שלישי) כי וואטסאפ תאפשר החל מהיום למשתמשים בברזיל לשלם לעסקים מקומיים - בתוך האפליקציה.

"חוויית התשלום הפשוטה והמאובטחת תשנה את כללי המשחק עבור אנשים ועסקים קטנים המעוניינים לקנות ולמכור בוואטסאפ מבלי צורך להיכנס לאתר אינטרנט, לפתוח אפליקציה אחרת או לשלם באופן אישי. אנו משיקים את הפיצ'ר היום למספר קטן של עסקים, ויהיה זמין לכלל המשתמשים בחודשים הקרובים", אמרה החברה בהודעה.

עד כה, משתמשים בברזיל להעביר כסף אחד לשני באמצעות וואטסאפ Pay, ובגלל מגבלות רגולטוריות, מטא לא הצליחה להפעיל את אפשרות התשלום בבתי עסק. כעת, אחרי שלוש שנים של בדיקה רגולטורית, מתוך חשש לפגיעה בתחרות, הפיצ'ר החדש זמין לכולם. בשנת 2020 הודיעה וואטסאפ שיותר מ-5 מיליון עסקים בברזיל משתמשים בוואטסאפ.

פרסומת תלת ממד בכיכר פיקדלי בלונדון להודעות פרטיות של ווטסאפ/WhatsApp

בשנים האחרונות אנשים בברזיל אימצו במהירות תשלומים דיגיטליים. נתונים מצביעים על כך שבשנה שעברה, יותר מ-124 מיליון אנשים השתמשו ב-Pix - פלטפורמת תשלום מיידי המנוהלת על ידי הבנק המרכזי של המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully