וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשיר נגנב? לוואטסאפ יש פתרון עבורכם

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 13:17

אפליקציית המסרים הכריזה על שלושה פיצ'רים חדשים שיעזרו לכם לאבטח את החשבון שלכם בצורה טובה יותר - ויתנו לכם שקט נפשי במידת הצורך

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

אקסטרה אבטחה: וואטסאפ הודיעה אתמול (חמישי) על מספר פיצ'רים חדשים להגברת האבטחה בחשבון בהם: כלי להגנה על החשבון, אימות מכשיר וקודי אבטחה אוטומטיים. "אנו מאמינים שהודעות המשתמשים צריכות להיות מאובטחות ובטוחות כמו בשיחה פרטית בין אדם לאדם. אנו לא מפסיקים לפתח פיצ'רים חדשים כדי להעניק לצרכנים שכבות נוספות של אבטחה בחשבון שלהם ובהודעות שהם שולחים", נכתב בהודעה מטעם החברה.

החלפתם מכשיר? תתחדשו. מעתה, וואטסאפ מוסיפה "בדיקת רישום" במכשיר הישן על מנת לוודא שאכן מדובר באותו בעל חשבון. פיצ'ר זה אמור להגן על המשתמשים מניסיונות העברת החשבון שלהם למכשירים אחרים ללא רצונם. במקרה שבו המכשיר נגנב, ניתן יהיה להשאיר את המידע על מכשיר אחד בלבד.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? בואו לעקוב באינסטגרם

תוכנות זדוניות במובייל הן אחד מהאיומים הכי גדולים לפרטיות ולבטיחות כיום מכיוון שזה יכול להשתלט על הטלפון שלכם ולעשות שימוש בחשבון הוואטסאפ לשליחת הודעות לא רצויות. כדי להמנע ממקרים כאלו ולהגן על המשתמשים, בחברה הוסיפו פיצ'ר שנקרא "Checks" שנועד לאמת את החשבון - ללא נקיטת אף פעולה מצד המשתמש.

שכבה נוספת היא קודי אבטחה אוטומטיים - פיצ'ר חדש המבוסס על תהליך שנקרא "Key transparency" המאפשר למשתמש לאמת אוטומטית שיש לו חיבור מאובטח. מה שזה אומר למעשה עבור המשתמש הוא שכאשר נלחץ על טאב ההצפנה - נוכל לאמת מיד שהשיחה הפרטית שלנו מאובטחת מקצה-לקצה.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully