וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד התיעודים הטובים אי פעם": דוגמנית צילמה עב"ם חג סביב המטוס שלה

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 0:16

ולנטינה רודאה טסה במטוס פרטי והבחינה באובייקט מוזר מאוד בשמיים. היא מיהרה לתעד אותו ולהעלות את הסרטון לרשת, אתם חייבים לצפות בזה גם

דגומנית צילמה עבמ עובר ליד המטוס שלה/valentinarueda

גם אם אתם לא מאמינים בעב"מים, אתם חייבים לראות את הסרטון הזה. ולנטינה רודאה ולז, דוגמנית שהיתה בטיסה פרטית, תיעדה אובייקט מוזר מאוד שחג ליד המטוס שלה. בסרטון, שאותו היא שיתפה באינסטגרם שלה, אפשר לראות במשך 10 שניות אובייקט שחור קטן שחג בצד הימני של המסך.

הוא נראה כמו מעין דיסק מוזר שחלף על פני המטוס והוא הצליח להדהים גם את המומחים בתחום. "זה נראה ממש אמיתי, תיעוד נהדר", כתב לה אחד הגולשים. "זה ממש נראה אמיתי מבחינתי. תמיד קשה לבחון מה הגודל המדויק שלו, אולי הוא בגודל של רכב קטן?", תהה מגיב נוסף.

ככה זה נראה

דוגמנית ו"לוכדת עב"מים". ולנטינה

היו כאלו שסברו שמדובר בסך הכול במטוס קטן ולא באובייקט חוצני, אבל רוב העוקבים הסכימו שמדובר ב"אחד מתיעודי העב"מים הטובים ביותר שצולמו". ולנטינה עצמה לא הגיבה יותר לסטורי שפרסמה, אבל מומחה העב"מים שמפרסם ביוטיוב תחת השם The Hidden Underbelly פירסם את התיעוד בערוץ שלו והוסיף את הכיתוב: "בצילומים האלה אנחנו מקבלים תצוגה ברורה של האובייקט הזה וזה נראה ממש טוב. נראה שזו חללית בצורת צלוחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully