וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהרצליה ליוסטון, טקסס: ההישג של נבחרת הרובוטיקה

נבחרת הרובוטיקה של תיכון הנדסאים הרצליה העפילה לתחרות הרובוטיקה הבינלאומית. חברת הפינטק פיירבלוקס העניקה חסות לנבחרת

רובוטיקה הנדסאים. אופק אוזן,
הרובוט של קבוצה 2230/אופק אוזן

נבחרת הרובוטיקה של תיכון הנדסאים הרצליה, קבוצה 2230#, העפילה לתחרות הרובוטיקה הבינלאומית ביוסטון, טקסס. הנבחרת מונה 37 תלמידות ותלמידים מכיתות י-יב, משתתפת בתכנית הרובוטיקה הבינלאומית FIRST במסלול FIRST Robotics Competition, אחד ממסלולי תחרויות הרובוטיקה הידועים ביותר בעולם לבני נוער. בישראל השתתפו השנה 58 נבחרות בקטגוריה זו ונבחרת 2230# זכתה בקריטריון לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית המתקיימת ב 19-22.4.

התחרות השנה התמקדה בנושא חדשנות בתחום האנרגיה. האתגר השנה היה לבנות ולתכנת רובוט מקצועי להרמת קונוסים וקוביות מהרצפה ולסדר אותם על מוטות ומדפים. בתקופת זמן של כשישה שבועות בלבד הנבחרת שרטטה, בנתה ותיכנתה רובוט שיעמוד במשימות האתגר בהצלחה, באמצעות איסוף, צבת ומעלית שנפתחת ונסגרת.

הנבחרת מובלת על ידי קפטנית האחראית על ניהול ויחסי חוץ, וקפטן האחראי על תוכן ואינטגרציה והיא פועלת בליווי של צוות התיכון ומנטורים מתחומי עיסוק מגוונים. חברת הפינטק פיירבלוקס (Fireblocks), שפיתחה פלטפורמה המספקת תשתית מאובטחת לעולם הנכסים הדיגיטליים, העניקה חסות להשתתפות הקבוצה בתחרות הבינלאומית בארה"ב. "אנו גאים ונרגשים לתמוך וללוות את דור העתיד של היזמיות והיזמים בישראל. התלמידות והתלמידים השקיעו רבות בפיתוח פתרון יצירתי ואנו מאחלים להם הצלחה בתחרות הבינלאומית", אמר מיכאל שאולוב, מנכ"ל ושותף מייסד בחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • רובוטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully