וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מביאה את ChatGPT ישירות לשולחן העבודה שלכם

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 12:37

מיקרוסופט סוחטת את הלימון המניב של ChatGPT עד הסוף: לא רק שמנוע השיחה החכם יגיע ישירות לסרגל המשימות בווינדוס 11 ויאפשר לבצע שיחות ישירות משם, החברה גם מתנסה עם שילוב של ChatGPT ישירות לתוך מערכת ההפעלה

מיקרוסופט ו-ChatGPT. ShutterStock
מיקרוסופט ו-ChatGPT/ShutterStock

גוגל התרגלה להיות המלכה הבלתי מעורערת של החיפוש ברשת, אבל אז באה הבינה המלאכותית וטרפה את הקלפים: מיקרוסופט, שהשקיעה בחברת הבינה המלאכותית OpenAI שיצרה את ChatGPT, לקחה את הטכנולוגיה והטמיעה אותה במנוע החיפוש בינג. התוצאה מהפכנית והופכת את החיפוש ברשת למשהו שלא היה פעם. היתרון הגדול הוא שעכשיו אפשר לשאול את בינג שאלות בשפה טבעית, ולקבל תשובה בצורת שיחה עם מנוע ChatGPT. עוד אין נתונים על איך הדבר משפיע על נתח השוק של בינג, אבל ברור שמדובר במהפכה.

מיקרוסופט לא בזבזה זמן, ומיהרה לשלב את הכלי העצמתי בכל המוצרים שלה מבינג עצמו, דרך דפדפן Edge ועכשיו היא מביאה אותו ישירות לשולחן העבודה בווינדוס 11. בגירסאות הניסוי של ווינדוס 11 כבר הפכה תיבת החיפוש בסרגל המשימות לתיבה המכילה קודם כל את האפשרות לבצע חיפוש בעזרת ChatGPT. הקלדה של שאלה ולחיצה על כפתור Chat (סמל ה-B של בינג בתוך בועת דיבור), תעביר אתכם ישירות לשיחה עם ChatGPT וביצוע של חיפוש חכם בתוך Bing. אנחנו למשל ביקשנו מתכון לעוגת ספוג, וקיבלנו מתכון מדויק.

אבל מיקרוסופט לא עוצרת שם. לפי דיווחים, החברה אפשרה לאחד המהנדסים שלה לשלב רכיב של ChatGPT ישירות בכלי הפקודה Power Toys. כלי Power Toys הוא שריד מהעבר של ווינדוס שהכיל כל מיני שיפורים וכלים למשתמשים מתקדמים, שהלך לעולמו, וחזר לחיים בגירסאות ווינדוס 10 ואז 11.

כך זה נראה: ChatGPT בווינדוס 11. ניב ליליאן, וואלה! טכנולוגיה
כך זה נראה: ChatGPT בווינדוס 11/וואלה! טכנולוגיה, ניב ליליאן

על פי הדיווח, אם תתקינו את התוסף, ואז תכתבו בשורת הפקודה את הרצף ??, שורת הפקודה תעבור למצב שיחה שיאפשר לכם לבקש דברים כמו "אני לא יכול לקרוא את זה", ואז Power Toys יציע למשל את זכוכית המגדלת. זהו ניסוי מעניין של שילוב ישיר של אלמנטים של בינה מלאכותית ישירות לתוך מערכת ההפעלה, וזה עשוי לחולל מהפכה גם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully