וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנייה בגודלה: יצרנית המסכים הסינית שעקפה לראשונה את LG

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 11:00

יצרנית הטלוויזיות TCL עוקפת לראשונה את ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית - וניצבת במקום השני בשוק המסכים העולמי. ומי שומרת על המקום הראשון?

טלוויזיות של TCL. ShutterStock
טלוויזיות של TCL/ShutterStock

חברת מחקרי השוק הבינלאומית OMDIA פרסמה את נתוני שוק הטלוויזיות העולמי לשנת 2022, מתוכם עולה, שסמסונג ממשיכה להוביל בהיקף המכירות השנתי, ואילו TCL עקפה לראשונה את LG וחלשה על נתח שוק של 11.7% לעומת LG - שירדה למקום השלישי עם 11.6%. כאמור, את שוק הטלוויזיות העולמי מובילה סמסונג, ואת החמישיה הפותחת סוגרות Hisense ו-Xiaomi בהתאמה. כך, שלוש מתוך חמש יצרניות הטלוויזיות המובילות את התעשיה העולמית הן סיניות, מה שמעיד על המשך המגמה של השתלטות המותגים הסיניים על השוק, על חשבון התעשיה הדרום קוריאנית.

הגידול המרכזי של TCL הינו בעיקר במסכים הגדולים ובמסכי הפרימיום. לפי הדוח של OMDIA, ניתן לראות כי בקטגוריית המסכים הגדולים, TCL קיבלה מומנטום צמיחה משמעותי בשנה האחרונה והיא מספר 1 בנתח השוק העולמי של טלוויזיות בגודל 98 אינץ'. יש להזכיר, שכיוון ש-TCL מייצרת פאנלים גם עבור חברות אחרות (כולל עבור סמסונג), הרי בקטגוריית ייצור טלוויזיות (להבדיל ממכירות), TCL ניצבת במקום השני ברציפות משנת 2018, אחרי סמסונג.

מסכים של TCL. ShutterStock
הגידול המרכזי של TCL הינו בעיקר במסכים הגדולים ובמסכי הפרימיום/ShutterStock

"TCL הינה חלוצה בין היתר בתחום טלוויזיות ה- Mini LED. פתחנו את שנת 2023 עם התצוגה העדכנית ביותר והחידושים החכמים של TCL בתערוכת CES 2023 בלאס וגאס. בתערוכה זו, זכתה TCL גם בשני פרסי החדשנות של CES® 2023 לטלוויזיות לטלוויזיית ה- Mini LED C935 ו- C835", נכתב בהודעה מטעם החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully