וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאלי קפיטל במגעים עם גורמי ממשל מטיוואן להשקת תכנית להאצת סטארט-אפים במדינה

התוכנית תתבסס על נסיונה של אריאלי בהאצה ופיתוח של חברות הזנק ישראליות ותשלב בין היתר : גיבוש אסטרטגיות צמיחה, הכנת תוכניות פעולה, ליווי, יישום והובלת תהליכי פיתוח עסקי ותסייע לטיוואן בגלובליזציה של סטארט-אפים ועוד

אור חביב ואבי יא פינג. יחצ,
אור חביב ואבי יא-פינג לי/יחצ

נציגי אריאלי קפיטל נפגשו עם גורמי ממשל טיוואנים בנוגע להקמת תכנית חדשנות בטיוואן המיועדת לחברות סטארט-אפ מקומיות. התוכנית תתבסס על נסיונה של אריאלי בהאצה ופיתוח של חברות הזנק ישראליות ו תשלב בין היתר : גיבוש אסטרטגיות צמיחה, הכנת תוכניות פעולה, ליווי, יישום והובלת תהליכי פיתוח עסקי ותסייע לטיוואן בגלובליזציה של סטארט-אפים. בפגישה, שהתקיימה במשרדי החברה בהרצליה, קיימו הצדדים דיונים בנוגע לשיתופי פעולה אפשריים בין המדינות. בפגישה השתתפו יוזם הפגישה ד"ר אנדי דוד - ראש תחום הקשרים הגלובליים באריאלי קפיטל, אור חביב - שותף וראש תחום החדשנות באריאלי קפיטל, אבי יא-פינג לי - ראש משרד הכלכלה והתרבות הטאיפיי בתל אביב וצוות המשרד. הנציגים מטייוואן הביעו עניין ב-IP ובקניין הרוחני האיכותי שקיים בישראל, באקוסיסטם הטכנולוגי המקומי בדגש על סטארטאפים, בטכנולוגיות ישראליות מתפתחות, ובגופי התעשיה והמחקר בארץ כולל אוניברסיטאות, מכוני מחקר וכד'.

אור חביב, שותף וראש תחום החדשנות באריאלי קפיטל: "אריאלי קפיטל פועלת בשיתוף פעולה עם ממשלות וגופי תעשייה מובילים ברחבי העולם. האקוסיסטם הטכנולוגי של טיוואן טומן בחובו ידע מקיף ותשתיות תעשייתיות מהמובילות בעולם, ואנו מברכים על ההזדמנות ל לשלב את הניסיון והתשתית העסקית הגלובלית של אריאלי עם אקוסיסטם הטיאוואני .י. שיתוף הפעולה בין המדינות יעניק לישראל גישה לתעשיית הייצוא והתוכנה של טייוואן, וישמש כשער כניסה לשוק האסייתי, אחד מהשווקים הטכנולוגיים והצרכניים הגדולים בעולם.

אבי יא-פינג לי, ראש משרד הכלכלה והתרבות הטאיפיי בתל אביב: "טיוואן וישראל דומות זו לזו מהיבטים שונים ובין היתר מהיותן דמוקטיות חזקות המבוססות על חדשנות טכנולוגית. הכלכלות שלנו משלימות זו את זו ומהבחינה הזו טייוואן היא שותפה אידיאלית עבור ישראל לעבור מ-Startup ל-Scaleup. אנו מצפים לשפר את השותפות שלנו באמצעות תכניות חדשות ופרוייקטים משותפים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully