וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהיקף של עשרות מיליוני שקלים: סלקום תקים ותנהל רשת אזרחית מאובטחת לצה"ל

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 21:32

במסגרת ההסכם תנהל סלקום שירותים מתוך פלטפורמת הענן הציבורי של צה"ל המבוסס על מיקרוסופט Azure, המאפשרת למשרתי הסדיר והמילואים לגשת למידע בלתי מסווג באופן מאובטח

סלקום. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סלקום/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בהיקף של עשרות מיליוני שקלים: היום (שלישי) הודיעה סלקום על זכייה במכרז אינטגרציה מוביל של משרד הביטחון לאספקת שירותי אינטרנט, מיקרוסופט 365, אבטחת מידע וסייבר ורשתות WiFi לצה"ל. המכרז הובל על ידי יחידת ממר"ם בשיתוף יחידת חושן של חיל התקשוב. במסגרת ההסכם תנהל סלקום שירותים מתוך פלטפורמת הענן הציבורי של צה"ל המבוסס על מייקרוסופט Azure, המאפשרת למשרתי הסדיר והמילואים לגשת למידע בלתי מסווג באופן מאובטח.

המכרז יכלול בין היתר שירותי אבטחת מידע מתקדמים וציוד תקשורת עבור רשת מחשבים מאובטחת, הפעלת מוקדי שירות מקצועי לתמיכה במשתמשי קצה, וכן פריסת תשתית סיבים אופטיים רחבה בהיקף ארצי למחנות צה"ל. בנוסף, תנהל סלקום את קמפוס ה-WIFI של צה"ל - סביבת ההדרכה החכמה מבוססת ה-WiFi לחיילים, המשדרגת ומייעלת את הליך ההכשרה של חיילי צה"ל בתכנים ייעודיים, בלתי מסווגים, דרך הסמארטפון.

מטרת הפרויקט הינה להנגיש את סביבת העבודה הצה"לית על גבי פלטפורמות אזרחיות חכמות מבוססות ענן במחשבם האישי או בסלולר. היקף המכרז נאמד בעשרות מיליוני שקלים, כאשר משך ההתקשרות עומד על 3 שנים עם אופציה להארכה.

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "סלקום כחברה ישראלית גאה להצטרף ולסייע לצה"ל בקידום המהפכה הדיגיטלית, לחבר את הבסיסים ברחבי הארץ לסיבים של סלקום ולהביא למשרתים בסדיר ובמילואים סביבת עבודה מתקדמת וטכנולוגית בכל מקום, אפילו במחשב האישי ובסמארטפון. סלקום תמשיך לקדם מגוון פתרונות חדשניים ופורצי דרך לכלל לקוחותיה, פרטיים ועסקיים כאחד."

דניאל ספיר, מנכל סלקום. סיון פרג',
"סלקום כחברה ישראלית גאה להצטרף ולסייע לצה"ל בקידום המהפכה הדיגיטלית". דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום/סיון פרג'

סיון שושן לישע, סמנכ"ל המגזר העסקי סלקום: "אנו מודים לצה"ל על האמון וגאים לספק לצה"ל את פתרונות האינטגרציה ואבטחת המידע המתקדמים בשוק. סלקום עסקים ממשיכה לעשות צעדים משמעותיים בדרך להיות קבוצת הIT המובילה בישראל, לחדש ולספק ללקוחותיה פתרונות הוליסטים בעלי ערך משמעותי, תוך הקפדה על מקצועיות ושירות מוביל."

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully