וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרתם הודעה בוואטסאפ? החברים שלכם יקבלו התראה

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 12:39

שומרים הודעות של חברים? אפליקציית המסרים ממשיכה להשתדרג - ותשלח התראה לאנשי הקשר שלכם בעת שמירה של הודעה זמנית. כך זה יעבוד

חידוש בוואטסאפ. מטא,
חידוש בוואטסאפ/מטא

וואטסאפ הודיעה הבוקר (ראשון) על פיצ'ר חדש: השאר בצ'אט (Keep in chat), שיאפשר לשמור הודעות שהוגדרו בצ'אט תחת "הודעות זמניות" ולשמור אותן - אם שולח ההודעה המקורית יאשר לעשות זאת. "אנו מאמינים שאם משתמש שלח הודעה זו צריכה להיות הבחירה שלו אם אחרים בצ'אט יוכלו לשמור אותה לאחר מכן או לא", נכתב בהודעה מטעם מטא (פייסבוק).

איך זה עובד? השולח יקבל התראה כאשר מישהו שמר את ההודעה שלו ואז תהיה לו האפשרות לערער על החלטה זו. אם שולח ההודעה החליט שההודעה שלו לא צריכה להשמר ע"י אחרים וזו החלטתו הסופית, אף אחד לא יוכל לשמור את ההודעה וההודעה תמחק ברגע שהמשתמש כשתקופת הזמן שקבעתם תפוג (טיימר).

כך, למשתמש יש את היכולת להחליט באיזה אופן ההודעות שהוא שולח מוגנות. הודעות שהמשתמש יבחר לשמור בואטסאפ יסומנו ע"י אייקון של סימניה וניתן יהיה לראות אותן, מסודרות לפי צ'אט, בתיקייה של "הודעות שמורות". "אנו מקווים כי המשתמשים יהנו מפיצ'ר חדש זה שיאפשר שמירה גמישה של הודעות שהם צריכים", הוסיפו במטא.

עם זאת, חשוב לזכור, שאין הגנה מפני צילומי מסך, כך שבכל זאת כדאי לזכור היטב מה כתבתם - ולמי. פיצ'ר זה יושק ברחבי העולם בהדרגה במהלך השבועות הקרובים, כולל ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully