וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצטרף לטרנד? הסמארטפון המתקפל של גוגל נחשף

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 17:54

המכשיר המתקפל של גוגל נחשף במלוא חומרתו בסרטון טוויטר קצר של מפתח. הסמארטפון החדש עתיד להיות מוכרז בעוד כמה שבועות בוועידת המפתחים, ומחירו הצפוי לא יהיה זול בכלל

גוגל פיקסל פולד. Front Page Tech,
גוגל פיקסל פולד/Front Page Tech

עד כה ראינו רק הדמיות ודגם פלסטי, אבל עכשיו הפיקסל הפולד, הסמארטפון המתקפל של גוגל נחשף במלוא הדרו בסרטון הדלפה, שמגיע ממפתח עם רקורד אמין. המפתח, קובה וודג'סיצ'אוסקי, אמר ל-The Verge שזהו אכן המכשיר המצופה, וכי הסרטון הוא בן למעלה מחודש.

הסמארטפון שנראה בסרטון נטול לוגו או סימנים מזהים, שיכול להיות באותה הצלחה מכשיר סמסונג חדש, מכיל רק מצלמה קדמית, מסגרות פנימיות, ומסך מתקפל גמיש עם פינות מעוגלות.

על פי דיווח של CNBC, הפיקסל פולד יוכרז ב-10 במאי במסגרת כנס המפתחים של גוגל, Google I/O, ויושק ביוני. מחירו לא יהיה זול - כ-1,700 דולר עבור סמארטפון עם מסך 5.8 אינץ', שנפתח לטאבלט של 7.6 אינץ', עם מעבד טנסור 2 ומשקל של כ-300 גרם (10 אונקיות), וסוללה שאמורה להחזיק ל-24 שעות שימוש, כמו גם "הציר הכי עמיד במכשיר מתקפל", לטענת החברה.

עוד צפויים להיחשף או להיות מוכרזים מכשיר פיקסל 7a, שהוא גירסה מוזלת של הפיקסל 7, ומחשב הלוח המדובר של גוגל, הפיקסל טאבלט שקיבלנו טעימה ממנו בהכרזה בסוף השנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully