וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל עובדת על מאמן כושר אישי לשעון מבוסס בינה מלאכותית

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 10:20

על פי דיווחים, אפל עובדת על מאמן אישי לכושר, תזונה ושינה, שיתבסס על הנתונים האישיים שלנו הנאספים בשעון, תחת השם "קוורץ". השירות יושק כשירות מנויים ב-2024 אם לא יהיו עיכובים

אפל ווטש. GettyImages
אפל ווטש/GettyImages

סוכנות הידיעות בלומברג מדווחת כי אפל עובדת על "מאמן אישי" מבוסס בינה מלאכותית, המכונה "קוורץ", המשתמש במידע הפעילות של השעון כדי ליצור תוכניות אישיות לאימונים, תזונה ושינה. השירות המדווח יהיה במנוי, ויושק במהלך 2024 אם לא יהיו עיכובים.

הרעיון של מאמן אישי מותאם, מבוסס מידע גדול ובינה מלאכותית הוא אינו מופרך. אפל עושה שימושים שונים בנתונים הנאספים ממכשיריה, ולאחרונה אף שיתפה מידע כללי (ולא אישי חלילה) בנושא, גם לצרכים מחקריים של חוקרי רפואה ואחרים, ועשתה זאת מהיום הראשון שבו השיקה את אפליקציית הבריאות שלה.

אפל ווטש 6. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
השירות המדווח יהיה במנוי, ויושק במהלך 2024 אם לא יהיו עיכובים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

פיתוח יותר קרוב של החברה, הוא הפיכה אפליקציית הבריאות שלה לשימושית יותר, וגישור גם לאייפדים. העדכון הצפוי במערכת ההפעלה, יאפשר גם מעקב אחרי מצב הרוח שלכם על ידי סדרת שאלות ואף יציע אפשרות להקלה על קוצר ראיה. אפל סירבה להגיב על הדיווחים.

ב-5 ביוני, במסגרת פתיחת ועידת המפתחים שלה, ה-WWDC, אפל צפויה לחשוף את משקפי או קסדת המציאות המעורבת שלה, שייתכן שתכלול גם תכונות הנוגעות לכושר ובריאות, כמו למשל גירסת מציאות מדומה של אפליקציית הכושר פיטנס פלוס וכלי מדיטציה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל ווטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully