וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוחה מציגים: פסטיבל הבורקס הישראלי - עד הבית

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 21:06

אפליקציית המשולחים משתדרגת - ותאפשר לכם להזמין משלוח מהיר עד הבית, במסגרת הפסטיבל המיוחד שיתקיים בתל אביב בשבוע הבא. כך זה יעבוד

פסטיבל הבורקס. צילום: שני בריל,
פסטיבל הבורקס/צילום: שני בריל

פסטיבל הבורקס של "משלוחה" שיתקיים ב-"שוק הנמל" בנמל תל אביב יוצא לדרך: האירוע החגיגי של שירות המשלוחים המקוון, שיימשך כשלושה ימים (2 עד 4 במאי), יציע את הבורקסים של מיטב האופים והקונדיטורים בישראל, יציג טרנדים עכשווים בתחום לצד מסורות הכנת בורקסים העוברות במשפחה לאורך דורות ושפע של מנות בורקס. אפליקצית משלוחה מציגה למשתמשיה למעלה מ-3,000 מסעדות בכל רחבי הארץ, המשתמשים במשלוחה כאתר הבית שלהם. המסעדות במסגרת משלוחה מציעות שירותי משלוחים עצמאיים.

לצד זה, בשנה האחרונה, משלוחה מציעה את שירות השליחים הצהובים של NOW, מטעם משלוחה. שירות משלוחים מהיר זה, מאפשר מעקב אחר הזמנה בכל רגע נתון עבור מאות בעלי עסק, ממסעדות עד עולמות הנון פוד כמו גוד פארם ורמי לוי בשכונה, ולקבל את המשלוח במהירות, עד 30 דק' מרגע סיום ההזמנה. אפליקציית משלוחה היא היחידה בארץ המשמשת גם כארנק דיגיטלי למסעדות ומחזירה כסף על כל הזמנה. משלוחה עובדת עם מעל ל-1,000 שליחים בשירותי NOW במודל העסקה המאפשרת בחירה אם להיות עצמאיים או שכירים.

במהלך ימי הפסטיבל, שיערך משעות הצהריים ועד שעות הערב, תתמלא הרחבה החיצונית של שוק הנמל בשלל דוכנים של מיטב האופים, המסעדנים והקונדיטורים, כשכל אחד מהם יביא את הפרשנות האישית שלו למאפה הפופולרי והאהוב. בנוסף לחגיגת הבורקס, יציע הפסטיבל חידוש מרענן, כשלראשונה יוצעו מטעמי הפסטיבל לא רק לבאי שוק הנמל, אלא גם לתושבי האזור עם משלוחים עד הבית בשעות הפעילות. עם פתיחת הפסטיבל יוצעו מנות הבורקס הייחודיות באפלקציית "משלוחה" ותינתן האפשרות להזמין מנות שונות ממספר דוכנים במשלוח אחד באמצעות האפלקצייה. באי הפסטיבל עצמו ייהנו מהחלק האומנותי המתחייב בפסטיבל מעין זה - הקרנת מבחר סרטי בורקס הפופולריים בישראל על פני מסך גדול בצמוד לשוק הנמל.

פסטיבל הבורקס. שני בריל,
במהלך ימי הפסטיבל, שיערך משעות הצהריים ועד שעות הערב, תתמלא הרחבה החיצונית של שוק הנמל בשלל דוכנים של מיטב האופים/שני בריל

על תוכן הפסטיבל והפקתו בפועל, אנשי התוכן והקולינריה לירן אוהלי ונטע סלונים. סלונים היא יזמית קולינרית ובלוגרית מסעדות בארבע השנים האחרונות, מובילת דעת קהל ויוצרת תוכן קולינרי, בעלת המותג thefoodnett. לירן אוהלי עבד כעורך וכתב מדור האוכל של עיתון ואתר "ישראל היום" בחמש השנים האחרונות וכיום יזם ומפיק אירועים קולינריים ויוצר תוכן.

דניאל רחמים מנכ"ל משלוחה: "אחרי תקופה מורכבת שעברה על כולנו עם מגפת הקורונה, היה ברור לנו שהפסטיבל המתוכנן חייב להיות היברידי, כזה המשלב טכנולוגיה ומשלוחים לטובת אלה שנבצר מהם מלהגיע. האקסטרא מבחינתנו הוא היכולת הטכנולוגית להביא את הטעמים והריחות של הפסטיבל לתוך האפלקציה. למעשה כל הדוכנים וכל בורקסים יהיו זמינים להזמנה ב"משלוחה". זהו אתגר טכנולוגי לא פשוט של הזמנה ממספר דוכנים ב- Live בו זמנית, כך שלקוחות המשלוחים ייהנו מהאפשרות לקבל מבחר ומגוון בורקסים במשלוח אחד. כל זאת לצד ניהול המלאי ועדכון הסטטוס בזמן אמת, במידה ובדוכן אחד נגמרו הבורקסים בגלל הביקוש".

  • עוד באותו נושא:
  • בורקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully