וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: פלטפורמה טכנולוגית בתחום הפילנתרופיה

חברת אטלס משיקה בימים אלו פלטפורמה טכנולוגית חדשה בתחום הפילנתרופיה ואחריות תאגידית IMPACTOR בהשקעה של כמיליון שקל

סיון זנא. מורג ביטן,
סיון זנא/מורג ביטן

חברת אטלס משיקה בימים אלו פלטפורמה טכנולוגית חדשה בתחום הפילנתרופיה ואחריות תאגידית IMPACTOR, לאחר 3 שנות מחקר ופיתוח בתחום, בהשקעה של כמיליון שקל.

סיון זנא, מנהלת פיתוח עסקי בחברת אטלס, מאגר המידע הפילנתרופי הגדול בישראל: "בשנת 2022 ההשקעה בעשיה חברתית ברחבי העולם מעורכת בכטריליון דולר ובישראל כ-25 מיליארד שקל" .

מערכת IMPACTOR מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת למחלקי המענקים לנהל במקום אחד ובצורה יעילה את מעגל התמיכה בהשקעות חברתיות לבחון ולנהל את מעגלי השפעה של התרומות והשקעות החברתיות.

בשנים אחרונות יותר ויותר חברות וארגונים מבינים את הצורך לבחון ולנהל את מעגלי השפעה של התרומות וההשקעות חברותיות תוך בחינת שיקולי ה- ESG ושינוי הרגולציה בתחום, שהינם מרכיב מרכזי בקבלת ההחלטות במגזרים השונים, עסקי, פיננסי וחברתי.

מערכת IMPACTOR פונה ל-3 קהלי יעד מרכזיים:

  • מחלקת אחריות תאגידית בחברות עסקיות.
  • קרנות פילנתרופיות, FAMILY OFFICE וקרנות הון סיכון בארץ ובעולם המנהלים תמיכות/ השקעות חברתיות. ארגוני גג המנהלים אופרציה של רשת ארגונים הקשורים לפילנתרופיה.

היתרון הבולט ביותר ש- IMPACTOR הוא ייעול משמעותי של ניהול מעגלי התמיכה, ע"י פלטפורמה פורצת דרך, המקצרת משמעותית את המשאבים הנדרשים לחלוקת מענקים והשקעות חברתיות לצד יכולות טכנולוגיות למדידת מעגלי ההשפעה.

סיון זנא מציינת עוד: "מערכת IMPACTOR תייעל את תהליכי התרומות לפילנתרופיה ותגדיל את היקף התרומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully