וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות או בר רפאלי? בדקנו מי הישראלית הכי יפה לפי בינה מלאכותית

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 13:40

AI שעל הקיר, מי הכי יפה בעיר? הצ'אטבוט HotChat 3000 בודק את תווי הפנים שלכם - ומדרג אותם. איזה ציון קיבל ראש הממשלה ואת מי עקף יו"ר האופוזיצה? הנה כל הפרטים

גדל גדות בצ'אטבוט HotChat 3000. HotChat 3000, Getty Images,
גל גדות ב-HotChat 3000/HotChat 3000, Getty Images

רוצים לדעת האם אתם יפים? הכירו את HotChat 3000 - צ'אטבוט בינה מאלכותית שפותח על ידי חברת MSCHF, וידרג את תווי הפנים שלכם. התוכנה מאפשרת למשתמשים להוסיף תמונה, בין אם של עצמם או של מפורסמים, ואחרי כמה שניות לקבל דירוג - בין 1 ל-10. ממשק המשתמש הירוק מזכיר את עידן ה-World Wide Web, עם צבעי ירוק ניאון מסנוור.

איך הדירוג עובד? הבינה המלאכותית למדה את תקני היופי שלנו. צוות הפיתוח של HotChat 3000 השתמש ב-CLIP, כלי שתפקידו לייצר תיאור טקסטואלי לתמונה מבית OpenAI (מפתחת ChatGPT),
שאומן על בסיס לא פחות מ-400 מיליון צמדי תמונה ותיאורים מילוליים. "תקני יופי אכן קיימים ומודלים של למידת מכונה המאומנים על כמויות עצומות של נתונים לומדים אותם", נכתב בהצהרה של MSCHF, שמזכירים שעדיין הבינה המלאכותית אינה מושלמת.

פיצ'ר נוסף שקיים ב-HotChat 3000 קשור לעולם הדייטינג. בחברה מאפשרים לפתוח שיחה (צ'אט) עם אנשים שיקבלו ציון זהה לשלנו - ולדבר איתם אונליין. עם זאת, על תמונה שקיבלה ציון 9.1 - לא הצלחנו למצוא משתמש זמין לשיחה בצד השני.

בנימין נתניהו. צילום מסך,
בנימין נתניהו עם ציון 5.3/צילום מסך

בואו נחלק ציונים

במערכת וואלה! טכנולוגיה בדקנו כמה תמונות של הפרוצפים המוכרים ביותר בישראל, והתוצאות די עלולות להפתיע אתכם. מבין הגברים שבדקנו, את הדירוג הגבוה ביותר קיבל רן דנקר - עם ציון 8. מיד אחריו, המנחה החדש של המירוץ למיליון, יהודה לוי, עם 7.7. יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, עם 7.2. ראש הממשלה בנימין נתניהו, והאקס של נועה קירל, מרגי, קיבלו ציון זהה - 5.3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אביבית בר זוהר. מתוך עמוד האינסטגרם של אביבית בר זוהר,
אביבית בר זוהר עם ציון 7.3/מתוך עמוד האינסטגרם של אביבית בר זוהר

בגזרת הנשים התחרות הייתה צמודה יותר - גל גדות במקום הראשון, עם ציון 9.2. מיד אחריה במקום השני זו-לצד-זו - נוער קירל ויעל שלביה, עם ציון 9.1. בר רפאלי דורגה במקום השלישי, עם ציון 8.1. אביבית בר זוהר, שבשנה שעברה ניתוח "ברבי מייקאובר", קיבלה ציון 7.3. עם זאת, חשוב לקחת את הציון הסופי בערבון מוגבל, שכן בסריקות שניות ושלישיות הציונים השתנו, וכך גם בעת שימוש בתמונות שונות של אותו בן אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully