וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוקרברג: בזכות הרילס - אנשים נמצאים יותר באינסטגרם

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 11:57

במסגרת שיחה על הרווחים הרבעוניים, חשף מייסד מטא-פייסבוק כי פורמט ה-Reels באינסטגרם חווה עליה בצריכה, אם כי מנהלת הכספים ציינה שהוא עדיין אינו מניב רווחים למטא

מארק צוקרברג. GettyImages
מארק צוקרברג/GettyImages

ביום רביעי האחרון ערכה מטא שיחת משקיעים לגבי הביצועים של החברה ברבעון הראשון של 2023. מנהלת הכספים סוזן לי, ביחד עם המייסד והמנכ"ל מארק צוקרברג, ענו על שאלות של אנליסטים. צוקרברג סיפר כי זמן השהייה באינסטגרם עלה ב-24 אחוזים מאז השקת Reels, בזכות המלצות תוכן מבוססות בינה מלאכותית.

"אנחנו מאוד מרוצים מהתנועה ש-Reels מניעה במונחים של עליה במעורבות בפלטפורמה עד כה", ציינה לי בתשובה לשאלה של אחד האנליסטים. "זה ברור שאנשים מעריכים סרטונים קצרי מועד". עוד ציינה לי כי הם רואים עליה בשיתופים מחדש שהכפילו את עצמם במהלך החצי שנה האחרונה. ברם, נראה שלי התחמקה מלענות על שאלה האם היה אפקט דומה בפייסבוק.

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

ברם, על אף העליה בזמן השהייה, הדבר לא בהכרח מיתרגם להכנסות עבור החברה. למעשה, לי הודתה ש-Reels עושים קניבליזציה מסויימת של ההכנסות מסטוריז ופוסטים מבוססי היזן (Feed). ההערכה היא ש-Reels יהפכו לרווחיים בתחילת 2024, עם תחזית חיובית לביצועים בעתיד. לי ציינה שהחברה עדיין מתלבטת כיצד להפיק רווחים מפורמט הסרטונים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully