וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמיקה הכריזה על פתיחת חנות שישית באילת

בהשקעה של 1.2 מיליון שקל: דינמיקה פותחת חנות שישית בטיילת באילת. "פתיחת החנות השישית באילת היא חלק מההתרחבות והצמיחה של דינמיקה, זה עתה סיימנו את שנת 2022 עם ביצועי שיא ורווח נקי של 42 מיליון שקל"

דינמיקה אילת. יחצ,
החנות של דינמיקה באילת/יחצ

בהשקעה של 1.4 מיליון שקל: דינמיקה פותחת חנות שישית בטיילת אילת. החנות השישית תצטרף ל-5 הסניפים הפרוסים בעיר הדרומית. החנות בגודל של 60 מ"ר, ותוכננה בקונספט חדשני המשלב אזורי תצוגה של מכשירי המובייל והגאדג'טים המתקדמים, לצד אזורי המתנה חווייתיים. דינמיקה הינה היבואנית הגדולה ביותר של אפל וסמסונג, ומונה 50 סניפים ברחבי ישראל, ובבעלותה רשת המעבדות הגדולה בישראל עם תיקונים עד הבית. מוקדם יותר השנה, הודיעה דינמיקה על פתיחה ושיפוץ של 8 סניפים, בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל.

אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה: "פתיחת החנות השישית באילת מבטאת את אמון הצרכנים בדינמיקה, זה עתה סכמנו את שנת 2022 עם ביצועי שיא ורווח נקי של 42 מיליון ש"ח, זאת לצד האמון שלנו בעיר הדרומית. החנות מביאה קונספט חדשני, ונמצאת במיקום מרכזי ונגיש".

במקביל לפתיחת הסניף השישי, דוחות של החברה חשפו רווח נקי של 42 מיליון שקל לדינמיקה, המשקף גידול של 600% בתוך שנתיים, לצד גידול בהכנסות ובכל הפרמטרים. החברה ממשיכה לצמוח בקצב מהיר בהכנסות, אודות למהלכים משמעותיים כמו מיתוג מחדש, שפה פרסומית מרעננת, הקמת סניפים בקונספט חדשני, אתר eccomerce המוביל בקטגוריה ושירות תיקון ייחודי עם טכנאי שמגיע עד הבית. עוד דינמיקה ממשיכה להוביל כרשת שמוכרת הכי הרבה מוצרי אייפון וסמסונג לשוק הפרטי.

פתיחת הסניף השישי באילת, מתבצעת לצד אתר הסחר המקוון שבבעלותה שרושם צמיחה מדי שנה. הפריסה של דינמיקה בכל רחבי הארץ, לצד אתר הסחר המקוון, מאפשרים לצרכן לפגוש את דינמיקה במקום שנוח לו: באינטרנט, או במקום שקרוב לביתו, ולקבל שירות בכל רחבי הארץ, עם המומחיות של דינמיקה, המחירים האטרקטיביים והמשלוחים המהירים.

  • עוד באותו נושא:
  • דינמיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully