וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק מציגה הדגמה ראשונה לאינטרנט במהירות 25 גיגה-ביט

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 12:33

היכונו למהירות שיא: בזק הציגה לעיתונאים את תוכנית שדרוגי התשתית שלה לשנים הקרובות. איך זה קשור לחברת נוקיה?

בזק מציגים מהירות שיא. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
בזק מציגים מהירות שיא/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חברת התקשורת הישראלית הגדולה הציגה הבוקר (שני) לעיתונאים את מפת הדרכים שלה לשדרוגי תשתית התקשורת בישראל. בזק אמנם הציגה את התוכניות שלה, אבל בהכרח, לספקיות התקשורת האחרות בישראל יהיו תוכניות דומות.

השדרוגים לתשתית התקשורת על גבי סיבים אופטיים של החברה תשודרג בשנים הקרובות לשתי מהירויות חדשות: ב-2024, תשדרג החברה ותתמוך במהירות של עשרה גיגהביט/שניה, ואילו ב-2027, תשודרג התשתית ל-25 מגהביט שניה, שכיום נבחנת במעבדות יצרנית ציוד התקשורת נוקיה, ובזק היא בין החברות המשתתפות בניסוי.

חיבור תשתית אינטרנט. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הדגמה לעיתונאים עם ציוד התקשורת של נוקיה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עוד הציגה החברה את הנתב הבא שלה, ה-Be Multi Fiber שיתמוך בתקן Wi-Fi 7 העתידי. הנתב יאפשר גלישה אלחוטית בבית הלקוח עד מהירות של עשרה גיגהביט, עם מעבר לתדרי ששה גיגההרץ מרווחים יותר מטווח התדרים הנוכחי.

לא ברור עדיין איזה יישומים ידרשו כזה רוחק פס אדיר, אבל רן גוראון, מנכ"ל בזק, התייחס לכך בדבריו: "המהלך הנוכחי מהווה פריצת דרך עבור בזק בפרט ועבור שוק התקשורת בישראל בכלל. כחברת התקשורת הגדולה והמובילה, מוטלת עלינו האחריות להגדיר את עתיד שוק התקשורת בישראל. המהלכים שבזק מכריזה עליהם היום מציגים את מפת הדרכים לעידן שיספק קצבי גלישה שוברי שיאים ויתמוך בשירותים שאנחנו אפילו לא יכולים לדמיין היום. אני מאמין שהרעב לרוחב פס הוא אינסופי, ובזק תמיד תהיה זו המאפשרת לכל הפיתוחים העתידיים להתרחש", אמר גוראון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
@nivlilien ביקרתי הבוקר במשרדים של @Bezeq ושם ראיתי הדגמה של אינטרנט בסיבים הדור הבא - במהירות של פי עשרה מהקיים כיום, טכנולוגיה שתושק עד שנת 2027. #wifi7 #nextgen #futurism #broadband #telecommunications #tech #תקשורת #סיבים #בזק #החיבור #uplink ♬ original sound - nivli

טלי פולג, סמנכ"לית השיווק של בזק, אמרה כי "מחקרים שביצענו מראים כי מעבר לקצבי הגלישה הגבוהים, הדבר המרכזי ביותר ללקוחות הוא חווית הגלישה בבית. ללקוחות חשוב אינטרנט יציב וגלישה רציפה בכל חדרי הבית, זאת לאור השינויים שחלו בדפוסי השימוש של כולנו. אנחנו נערכים כבר היום להשקת הדור הבא של האינטרנט, גם מבחינת קצבי הגלישה וגם מבחינת ציוד הקצה שיהיה אצל הלקוחות בבית, במטרה לאפשר ללקוחות חווית WiFi איכותית ורציפה בכל הבית. פריסת הסיבים האינטנסיבית של בזק, יחד עם קצבי הגלישה המהירים במיוחד והמוצרים החדשים שלנו, יאפשרו לבזק להמשיך ולהוביל את שוק התקשורת בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully