וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש המשרות הטכנולוגיות המובילות שחברות ישראליות מחפשות מעבר לים

חברת מטריקס גלובל, המספקת שירותי מיקור חוץ במודל Offshore במדינות מזרח אירופה, חושפת לראשונה מהם 5 התפקידים והמקצועות המבוקשים ביותר על ידי חברות ישראליות במיקור חוץ מחוץ לישראל

עובדי חברת הייטק מאוכזבים. ShutterStock
אז מה מחפשים היום בשוק?/ShutterStock

סקרים שונים חושפים מהם התפקידים המבוקשים ביותר בענף ההייטק בישראל. חברת מטריקס גלובל, המספקת שירותי מיקור חוץ במודל Offshore במדינות מזרח אירופה, חושפת לראשונה מהם 5 התפקידים והמקצועות המבוקשים ביותר על ידי חברות ישראליות במיקור חוץ מחוץ לישראל.

על המשרות המבוקשות והיכולות הנדרשות מטאלנטים במזרח אירופה, מרחיב זמיר בן-עקיבא, יועץ שירותי אופשור במטריקס מזרח אירופה:

  • מנהל פיתוח/מנהל הנדסת תוכנה. משרה זו דורשת את היכולות הבאות: שליטה בשפות תכנות, כגון: ג'אווה, פייתון, C++ או ג'אווה סקריפט; היכרות עם פיתוח תשתיות Front-end , כגון: AngularJS, ReactJS או VueJS; ידע בתכנות Back-end, כגון: Node.js, Spring או Django וניסיון במערכות ניהול מסדי נתונים, כגון: MySQL, MongoDB או PostgreSQL.
  • אנליסט אבטחת סייבר. משרה זו דורשת את היכולות הבאות: ידע בשיטות עבודה וסטנדרטים של אבטחת מידע, כגון: NIST, ISO או OWASP; הבנה של פרוטוקולי נטוורקינג ואמצעי אבטחה, כגון: Firewalls, VPNs או מערכות המזהות/מגנות מפני מתקפות; היכרות עם כלי אבטחת סייבר, כגון: סורקי חולשות, מערכות SIEM (Security Information and Event Management), או כלי PT (Penetration Testing); הבנה בשפות תכנות, כגון: פייתון, Perl לשם אוטומציה והבנת סקריפטים.
  • מדעני נתונים (Data Scientists). משרה זו דורשת יכולות בתחום הבינה המלאכותית (AI) ולימוד מכונה (ML) וכן יכולות בתחומים אלו: שליטה בשפות תכנות, כמו פייתון או R, לשם אנליזת נתונים או למידת מכונה; ניסיון בעבודה עם תשתיות כגון: TensorFlow, Keras או PyTorch; ידע במודלים סטטיסטיים וטכניקות הדמיית נתונים; הבנה של טכנולוגיות ביג דאטה, כגון: Hadoop או Spark.
  • מנהל פיתוח פול סטאק. תפקיד זה מצריך כישורי Front-end ו- Back-end, וכן את היכולות הבאות: ידע בטכנולוגיות פרונטאנד של פיתוח אתרים, כגון: HTML, CSS ו-JavaScript; מומחיות בתשתיות פיתוח פרונטאנד, כגון: AngularJS, ReactJS או VueJS; היכרות עם תשתיות פיתוח בקאנד, כגון: Node.js, Spring או Django; ניסיון במערכות ניהול של מסדי נתונים, כגון: MySQL, MongoDB או PostgreSQL.
  • מהנדסי DevOps. משרה זו דורשת יכולות כגון: היכרות עם כלי אוטומציה ופריסת תוכנה, כגון: Jenkins, Ansible או Chef; הבנה טכנולוגית בקונטיינרים, כגון: Docker או Kubernetes; ידע בפלטפורמות ענן, כגון: Azure, AWS או GCP; הבנה בשפות תכנות, כגון: Python, Ruby, או Shell scripting, לשם אוטומציה או משימות הדורשות קריאה/כתיבת סקריפטים.
יהודית בוכניק. סאם יעקובסון,
"קשה להחזיק עובדים טובים לאורך זמן"/סאם יעקובסון

לדברי יהודית בוכניק, מנהלת פעילות מטריקס מזרח אירופה, "גם כיום, לאחר כמה גלי פיטורין בארץ ובעולם, אנו עדים לקושי במציאת כוח אדם איכותי, יציב ובעל ניסיון מתאים. בשל המחסור שעדיין קיים בישראל, לתפקידים הללו קיים קושי לגייס ולהחזיק עובדים טובים לאורך זמן. הליכי הגיוס עלולים להיות ארוכים והשכר במקצועות הללו בישראל עדיין גבוה במיוחד. הפנייה למיקור חוץ במזרח אירופה והניסיון רב השנים שלנו חוסכים לחברות טכנולוגיות בישראל זמן רב בתהליכי איתור, גיוס, ושימור עובדים, זאת בין היתר בשל ההיצע הרב יותר ורמות השכר האטרקטיביות יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully