וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ASSI, תעבירי אותי את מבחן לשכת עורכי הדין"

מערכת AI חדשנית של חברת LAWYERS תכין אתכם לבחינות הלשכה בצורה היעילה והמדויקת ביותר. הכירו את ASSI

בתמונה: עו״ד אריקה סולומון וסר (משמאל) ועו״ד רועי ביטון (מימין), מנכ"לים משותפים בחברת LAWYERS, ועו"ד יובל קצב, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה בחברה (באמצע). מיקה סולומון,
בתמונה: עו״ד אריקה סולומון וסר (משמאל) ועו״ד רועי ביטון (מימין), מנכ"לים משותפים בחברת LAWYERS, ועו"ד יובל קצב, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה בחברה (באמצע)/מיקה סולומון

חברת ""LAWYERS מציעה מערכת הכנה חדשנית לבחינות לשכת עורכי הדין מבוססת טכנולוגיית AI. המערכת נקראת ASSI (קיצור של Assistant), והיא מייצרת תוכנית לימודים ממוקדת ומותאמת אישית לכל תלמיד ותלמידה על פי זיהוי תחומי הלימוד החזקים והחלשים שלהם.

מערכת ה- ASSIיוצרת תוכנית למידה, המזהה את החוזקות והחולשות של כל לומדת ולומד במסגרתה, ובונה בהתאמה אישית תוכנית לימודים, המאפשרת לשפר אצל הלומדים את החלקים החלשים על מנת לעבור את הבחינה, לצד חיזוק החלקים החזקים ממילא בקרב הלומדים בה.

המערכת מכילה מאגר של מעל ל-10,000 שאלות, המאגדות את כל תחומי המשפט, והיא יודעת ומסוגלת להפנות את השאלות המתאימות לכל לומדת ולומד בהתאם לדרגת שליטתו ורמתו בחומר הנלמד, ולאחר מכן לקבל כמה משימות ולראות על עוד כמה שאלות עליו להשיב.

כך, תוך התקדמות בתהליך הלמידה עם ובסיוע מערכת ה-ASSI, "לומדת" המערכת את הלומדים העומדים מולה, ומתאימה לכל לומד ולומדת את התכנים בהם הוא הצטיין פחות, ובאלה שהוא הצליח בהם יותר היא מאתגרת את רמת קושי לרמת קושי גבוהה יותר בהתאמה, וזאת על מנת להשיג מטרה אחת: מעבר הבחינה והשגת הציון הגבוה ביותר בבחינות הלשכה.

בפיתוח מערכת ה-ASSI הושקעו עד כה מיליוני שקלים, הכוללים ביצוע מחקרי שוק בתחומי הלימוד ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים.

עו"ד יובל קצב, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה בחברת LAWYERS: "מערכת ASSI של החברה, מביאה חדשנות יוצאת דופן לעולמות ההכנה לבחינות הלשכה. המערכת מספקת ללומדים לבחינות הלשכה את היכולת ללמוד בצורה הממוקדת והיעילה ביותר. זאת לצד האמצעים הקלאסיים, כדוגמת ספרי לימוד, תוך מתן מענה אישי ומקצועי ומקיף לכל צורך שעולה במסגרת ההכנה לבחינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully