וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבירים הודעות בוואטסאפ? כדאי שתכירו את העדכון החדש באפליקציה

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 22:28

אפליקציית המסרים שיחררה מספר פיצ'רים חדשים, שיגיעו בקרוב לכולנו, ומעתה תהיה לכם האפשרות לשמור, לבטל או לערוך את הטקסט בעת העברת מסמכים ומדיה. הנה כל הפרטים

וואטסאפ. וואטסאפ, ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock, וואטסאפ

וואטסאפ, חברה-בת של מטא (פייסבוק לשעבר) ממשיכה לשגר פיצ'רים חדשים. בהודעה לעיתונות שהוציאה היום (חמישי) בישרה החברה על שורה של עדכונים חדשים שיגיעו בקרוב לכלל המשתמשים, בהם שלושה עדכונים חדשים לסקרים (Polls) ושינויים בכל הקשור בהעברת מדיה ומסמכים.

בסקרים, מעתה, יוצרי הסקר בקבוצה יוכלו להגביל אותה להצבעה חד פעמית. לשם כך, יש לכבות את האופציה של תשובות מרובות - ולהגבילה לאחת בלבד כשיוצרים את הסקר. בנוסף, וואטסאפ מאפשרת כעת לסנן הודעות לפי סקרים, בדיוק כפי שאנו מחפשים תמונות, סרטוני וידאו או לינקים בוואטסאפ. חידוש נוסף בסקרים הוא עדכון נוטיפיקציה שבה יצוין כמה אנשים הצביעו בסקר עד כה, כך היוצר יוכל לעקוב בקלות אחר התשובות בסקר שהעלה.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה וחלל לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

פרסומת תלת ממד בכיכר פיקדלי בלונדון להודעות פרטיות של ווטסאפ/WhatsApp

שני חידושים נוספים:

  • העברת הודעות מדיה עם כיתוב: העברת תמונות בואטסאפ היא הדרך הקלה והנוחה ביותר לשיתוף עדכונים בחיינו עם משפחה וחברים. על אחת כמה וכמה מכיוון שניתן לשתף את אותם תמונות עם מספר קבוצות בזמן קצר. לעיתים, אין למשתמשים את האפשרות להוסיף קונטקסט לתמונות לפני שמישהו משיב. מעכשיו, כשנעביר מדיה שמלווה בטקסט תהיה למשתמשים האפשרות לשמור, לבטל או לערוך את הטקסט כדי לתת מידע נוסף וקונטקסט בזמן שאנו משתפים תמונות וסרטוני וידאו בין הצ'אטים השונים.
  • שיתוף מסמכים עם כיתוב: בדיוק כמו שאנו משתפים תמונות וסרטוני וידאו, לעיתים גם המסמכים שאנו משתפים יזדקקו למעט קונטקסט עבור מי שמקבל אותם בצד השני. בין אם מדובר בכתבה מהעיתון או מסמך מהעבודה, מעתה משתמשים יוכלו להוסיף כיתוב לפני שהם משתפים את המסמך.
  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully