וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפתעה: גוגל חשפה את הסמארטפון המתקפל שלה

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 21:49

ענקית הטכנולוגיה שיחררה טיזר ראשון שחושף את עיצובו המלא של הסמארטפון המתקפל החדש שלה, עליו תחשוף פרטים נוספים בכנס המפתחים בשבוע הבא. כך הוא נראה

Google Pixel Fold. גוגל,
Google Pixel Fold/גוגל

פחות משבוע לפני כנס המפתחים השנתי, Google I/O, ענקית הטכנולוגיה חשפה הערב (חמישי) את הסמארטפון המתקפל - Pixel Fold. בסרטון טיזר של 8 שניות שעלה לעמוד היוטיוב Made by Google, החברה חשפה את עיצובו המלא של המכשיר. כפי שנחשף בהדלפות, לטלפון המתקפל הראשון של גוגל יש ציר אנכי שנפתח וחושף תצוגה דמוית טאבלט, באופן דומה למכשירי ה-Galaxy Fold של סמסונג.

על הפי הערכות, מחירו לא יהיה זול - כ-1,700 דולר (כ-6,000 שקלים) והוא עשוי להיות זמין לרכישה כבר בחודש הבא. התצוגה הפנימית תהיה ככל הנראה בגודל של 7.6 אינץ', והוא ישלב את ערכת השבבים Tensor G2 - אותה ערכת השבבים שנמצאת במכשירי Pixel 7.

באשר לחיי סוללה, השמועות מצביעות על כך שה-Pixel Fold יפעל עד 24 שעות על סמך שימוש רגיל ועד 72 שעות עם מצב חיסכון בסוללה מופעל. בכנס המפתחים השנתי, שיתקיים ב-10 במאי, צפויים להיחשף או להיות מוכרזים מכשיר פיקסל 7a, שהוא גירסה מוזלת של הפיקסל 7, ומחשב הלוח המדובר של גוגל, הפיקסל טאבלט, שקיבלנו טעימה ממנו בהכרזה בסוף השנה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully