וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל טכנולוגיה ייחודית: הסמארטפון המסקרן שנוחת בישראל

בשיתוף בנדא מגנטיק

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 11:49

vivo משיקים את התוספת החדשה למשפחת ה-V, סמארטפון הדגל החדש vivo V27 5G. כמה הוא יעלה ומתי בדיוק הוא מגיע? הכול בפנים

vivo V27 5G. יח"צ,
vivo V27 5G/יח"צ

מותג הסמארטפונים המוביל vivo, המיובא לישראל באמצעות בנדא מגנטיק, מציג טכנולוגיה ראשונה מסוגה בתעשייה, Aura Portrait Algorithm, המבטיח חוויית צילום ברמת סטודיו. באמצעות סדרת V27 החדשה, vivo מעודדת את הלקוחות לעשות שימוש בתכונות החדשות, בכל זמן ובכל מקום עם סטודיו צילום ממש בכיס שלהם.

אלגוריתם הפורטרט של Aura הוא הפתרון של vivo המכסה היבטים חשובים, בין היתר, תכונת Aura Light, אור טבעת מובנה המשמש כמקור אור נוסף אך עם אפקט חלק יותר בהשוואה לפלאש (הבזק) רגיל של מצלמת הטלפון.

הדגם שיימכר בישראל, ה-V27 5G כולל מצלמה ראשית 50MP OIS Ultra Sensing המופעלת על ידי חיישן SONY IMX766V, ראשונה בסדרת V. לחיישן הדגל הזה, שעבר התאמה מיוחדת למכשירי vivo, יש חיישן גדול במיוחד בגודל 1/1.56 אינץ' המגדיל את כניסת אור ב-145% לקבלת תמונה חזקה יותר גם בסביבה עם תאורה נמוכה.

vivo V27 5G. יח"צ,
vivo V27 5G/יח"צ
vivo V27 5G. יח"צ,
vivo V27 5G/יח"צ

Vלוגים נעשים קלים ומהנים, הרבה יותר

הרפתקאות נהדרות הן כמה מהרגעים הטובים ביותר לVלוג, עד שתגיעו הביתה ותבינו שהצילומים יצאו מטושטשים, חשוכים ולא ברורים. סדרת vivo V27 מגובה בתכונת EIS+OIS Dual Ultra Stabilization, המאפשרת למשתמשים לצלם סרטונים גם ללא מקלות סלפי או גימבל ולשמור על יציבות ופוקוס. בין אם עם העדשה האחורית או הקדמית, המשתמשים יכולים לצלם סרטונים באיכות גבוהה, הודות למצלמת 50MP Eye AF Vlogging של vivo V27 5G.

יתרה מכך, vivo מאפשרת למשתמשים להפיק סרטונים יצירתיים יותר ששווה לשתף במדיה החברתית באמצעות תכונת המיקרופילם של סדרת vivo V27. זה משמש כפתרון אחד שבו משתמשים יכולים לערוך וולוגים בכמה לחיצות, לגשת בחינם ל-26 תבניות אפקטים, להשתמש בתוכנת שיפור וידאו סטנדרטית מקצועית מובנית וליהנות מחוויית יצירת וולוגים ללא טרחה.

vivo V27 5G. יח"צ,
vivo V27 5G/יח"צ

עיצוב פרימיום מבלי להתפשר על נוחות

vivo V27 5G משדרת תחכום עם Magic Blue, עם עיצוב בטכנולוגיה הפוטוכרומית 2.0 הייחודית של vivo, מה שהופך את תהליך שינוי הצבע למהיר יותר מקודמו. עם מסגרת דקה וחלקה לאחיזה נוחה. ל-vivo V27 5G יש מסך 3D קמור בעובי 7.36 מ"מ, המסך המעוגל הדק ביותר בהיסטוריה של סדרת V.

vivo V27 5G. יח"צ,
vivo V27 5G/יח"צ

ביצועי דגל עוצמתיים

בתוך הגוף הדק והקומפקטי של ה-vivo V27 5G נמצאת ערכת שבבים MediaTek D7200 4nm - הערכה האחרונה שיצאה לשוק, התומכת ב-Dual-Mode 5G ו-Dual 5G Standby כדי לאזן בין ביצועים וצריכת חשמל. יחד עם מעבד חזק, סדרתvivo V27 מציעה עדכון גדול יותר בעזרת זיכרון RAM מורחב 3.0 של vivo. זיכרון RAM מורחב בנפח 8GB המאפשר לאפליקציות מרובות וגדולות לפעול בצורה חלקה ברקע בו זמנית.

סדרת vivo V27 גם לוקחת את הפרודוקטיביות של המשתמשים לשלב הבא עם הסוללה לכל היום שיכולה להתמודד עם עד 1,600 מחזורי טעינה. הסדרה גם מוגברת עם תכונת FastCharge של 66W כדי לטעון במהירות את הטלפון מ-0% ל-50% תוך 19 דקות בלבד, זאת בעזרת מטען מקורי שמגיע עם הערכה.

"השימוש העיקרי של כולנו בטלפון הנייד הוא בעיקר במצלמה, בטח בשנים האחרונות", ציין סמנכ"ל השיווק בחברת בנדא מגנטיק, פול גלנד. "vivo הבינו את הצורך והדרישה של השוק, ולכן בחברה מקפידים לשדרג בכל דגם את המצלמה. זה גם המצב ב-V27, עם יכולות צילום מהמתקדמות בשוק, שנותן תמורה מלאה לכסף".

"עבור כולנו, הטלפון מזמן כבר הפך למצלמה לכל דבר", ציין סמנכ"ל השיווק בחברת בנדא מגנטיק, פול גלנד. "מעבר לשימושים הרבים שמקנה לנו הנייד, ב-vivo הבינו שהמצלמה היא השימוש העיקרי עקב הרצון לשתף חוויות לקרובים שלנו וברשתות החברתיות. מתוך ההבנה וצורך זה, ב-vivo משקיעים רבות בנושא הצילום וניתן להגיד שב-V27 הם עשו מעל ומעבר ביחס לתג המחיר - הם דאגו לחיישני מצלמה מבית סוני ולטכנולוגיות מתקדמות בעזרי צילום כגון טכנולוגיית ה-AURA. המותג ימשיך לענות על דרישות הקהל ויקנה פתרונות לטובת הלקוחות".

vivo V27 5G ישווק בישראל החל מיום רביעי במחיר מומלץ לצרכן של 1,799 ש"ח, בחנויות הסלולר וברשתות האלקטרוניקה הנבחרות.

בשיתוף בנדא מגנטיק
  • עוד באותו נושא:
  • VIVO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully