וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ענף המדרסים עולה מדרגה בגזרת הטכנולוגיה

פיל וולס, הפודיאטר הראשי ושותף בחברת Upstep, הגיע לישראל להשקת מערכת טכנולוגית פורצת דרך ראשונה מסוגה בעולם, על בסיס machine learning שתייעל ותקצר את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ-70%

בעלים של חברת Upstep אביעד רז, אורן רז, ולימור כץ עם הפודיאטור פיל וולס. מורג ביטן,
בעלי חברת Upstep אביעד רז, אורן רז, ולימור כץ עם הפודיאטור פיל וולס (שני מימין)/מורג ביטן

פיל וולס האנגלי, הפודיאטר הראשי ושותף בחברת Upstep, הגיע לישראל להשקת מערכת טכנולוגית פורצת דרך ראשונה מסוגה בעולם. על בסיס machine learning שתייעל ותקצר את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ- 70%.

לימור כץ, מנכ"לית חברת Upstep: "פיל ווסט, מהפודיאטורים המובילים באירופה, הוא שותף בצוות הרפואי של החברה ומנהל צוות של פודיאטורים שהם ממנועי הצמיחה של החברה והפיכתה לחברה מספר 1 בארה"ב בתחום המדרסים המותאמים אישית. פיל הינו הצלע הרביעית המדיקלית של החברה".

החברה נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף.

החברת Upstep הוקמה ע"י האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז בשנת 2017, לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 5 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה החברה "Upstep" לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים.

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully