וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענה מהיר יותר: וואטסאפ תאפשר בקרוב לשלוח הודעות מהשעון

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 8:54

יש לכם שעון חכם פיקסל או גלקסי 5? בקרוב תוכלו לשלוח הודעות בוואטסאפ ישירות מפרק היד, כך לפי גירסת ניסוי שצצה אצל משתמשי אנדרואיד בתוכנית הבטא

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

נסייני הבטא של וואטסאפ באנדרואיד, הופתעו לגלות שלפתע יש להם את היכולת לשגר הודעות טקסט והודעות קוליות ישירות מהשעון החכם שלהם. התכונה התווספה לגירסה 2.23.10.10 שהיא עדיין גירסת בטא, ועל פי הדיווחים היא כוללת כרגע תמיכה בשעוני פיקסל וגלקסי ווטש 5. מטא אמנם הציעה בעבר גירסה לשעונים מבוססי אנדרואיד, אך גנזה אותה. מאז, יכלו משתמשי אנדרואיד רק לצפות בהודעות במסגרת מערכת ההתרעות הכללית, אבל לא להגיב או להשיב להודעה באופן ישיר או ליזום הודעה חדשה.

עם האפליקציה החדשה לשעונים, משתמשים יכולים לדפדף בשיחות האחרונות שלהם, בהיסטוריית השיחות ולהשיב באמצעות מלל או הודעה קולית. יש עוד כמה אריחים, המאפשרים גישה לאנשי קשר, ואחד המוקדש להודעות קוליות, לצד הודעות שלא נקראו. יחד עם זאת, לא ניתן כרגע ליזום הודעה חדשה לאישר קשר שלא נמצא בשיחות האחרונות.

Pixel Watch. גוגל,
הגרסה תומכת בשעוני פיקסל ווטש/גוגל

נציין עוד שבגירסת השדרוג הבאה עלינו לטובה, ככל הנראה תתווסף האפשרות לערוך הודעות שנשלחו כדי לתקן שגיאות הקלדה וכדומה, והתכונה הזו תגיע לאנדרואיד ול-iOS כאחד. אם לשפוט לפי אפליקציית הרשת שבה מופיעה כרגע היכולת בגירסת ניסוי, יהיה ניתן לערוך הודעות עד 15 דקות אחרי שליחתן.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully