וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת התקשורת פרטנר הוסמכה לשותפות הגבוהה ביותר של ג'וניפר נטוורקס - ELITE PLUS

רמת שותפות Elite Plus משקפת את המחויבות של קבוצת פרטנר בהרחבת המומחיות בטכנולוגיות של ג'וניפר והיכולת לספק חוויית לקוח ברמה גבוהה

אבי דבורה. ינאי יחיאל,
אבי דבורה, סמנכ"ל חטיבה עסקית בפרטנר/ינאי יחיאל

קבוצת התקשורת פרטנר הוסמכה כשותף Elite Plus של חברת ג'וניפר נטוורקס, המובילה ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית, כחלק מהתוכנית Juniper Partner Advantage.

רמת שותפות Elite Plus משקפת את המחויבות של קבוצת פרטנר בהרחבת המומחיות בטכנולוגיות של ג'וניפר והיכולת לספק חוויית לקוח ברמה גבוהה. רמת שותפות זו, מעניקה לקבוצת פרטנר את היכולת לתת ללקוחותיה שירות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ומאפשרת בניית תכנית השקעות משותפת עם ג'וניפר.

תכנית ההשקעות המותאמת תאפשר לג'וניפר ולפרטנר השגת היעדים שהוסכמו על-ידי החברות באמצעות מאמצי שיווק ופיתוח משותפים. כמו כן, מעמד ה-Elite Plus מכיר בכך שלקבוצת פרטנר קיימת היכולת לתכנן וליישם את סל הפתרונות המלא של ג'וניפר עבור לקוחותיהן המשותפים.

לאחרונה ביצעה קבוצת פרטנר מספר פרויקטים משמעותיים ואסטרטגיים בשיתוף עם ג'וניפר, כשהמרכזי ביניהם הוא מרכז נתונים (DC), תשתיות תקשורת ואבטחת מידע עבור שירותי בריאות לאומית.

איציק מלכה. אור דקל,
איציק מלכה, מנהל הפעילות של ג'וניפר בישראל/אור דקל

במסגרת העסקה עם לאומית, פרטנר אחראית על הקמה ותחזוקה של תשתיות התקשורת והציוד במתקני לאומית, לרבות פתרון ניהול ה-Data Center ורציפות השירות. אלו כוללים תפעול, תמיכה, הדרכה וניהול תשתיות התקשורת. הפתרון מאפשר גידול עתידי של הרשת ויכולת להתאים אותה לסביבה המשתנה של הלקוח.

בצוות האינטגרציה של פרטנר עובדים עשרות מומחים המספקים פתרונות IT מלאים למאות לקוחות, הן כפתרונות מנוהלים (Managed Services) והן כפתרונות לפרויקטים נקודתיים, עם רמות הסמכה גבוהה של היצרנים המובילים. בין פתרונות אלו ניתן למצוא פרויקטים של רשת ואבטחה, תקשורת מאוחדת, מערכות ופתרונות ענן.

אבי דבורה, סמנכ"ל חטיבה עסקית בפרטנר: "ההסמכה ברמת Elite Plus היא תוצאה ישירה של שיתוף פעולה הדוק ופורה בין הצדדים, השקעת משאבים וכחלק מההחלטה האסטרטגית להיות אינטגרטור מוביל בשוק התקשורת".

איציק מלכה, מנהל הפעילות של ג'וניפר בישראל: "ג'וניפר שמחה להעניק לקבוצת פרטנר את מעמד השותפות Elite Plus ומברכת אותה על המחויבות המתמשכת וההובלה הטכנולוגית באספקת פתרונות Experience-First Networking ללקוחות בישראל. פרטנר עמדה בדרישות הטכניות והמסחריות הגבוהות ביותר, המהוות אבן דרך נוספת בחיזוק השותפות שלה עם ג'וניפר ובהמשך צמיחה בשוק הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully