וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו לא בינה מלאכותית, אלה החיים שלהם ושלנו": קמפיין חדש של חוות החופש

לאחר שנפסלה לשידור בשנה שעברה חוזרת חוות החופש עם קמפיין חדש לקראת חג השבועות. הפרסומת תעלה לשידור לראשונה בברייק הזהב בגמר האירוויזיון, לפני מסירת ניקוד השירים

חוות החופש. יחצ,
מתוך קמפיין חוות החופש/יחצ

"חוות החופש" הפועלת כמרכז חינוך לשיקום בעלי חיים, יוצאת בקמפיין חדש לקראת חג השבועות "זו אינה בינה מלאכותית, אלו החיים שלהם ושלנו".

במסגרת הפרסומת נעשה לראשונה שימוש בבינה מלאכותית במטרה לתאר את התהליך שעובר על פרה ליצור חלב והנזק הסביבתי שנגרם מהתהליך.

הקמפיין, בעלות מוערכת של כ-500 אלף שקל באמצעות גיוס תרומות, צפוי לעלות לראשונה בגמר האירוויזיון, ביום שבת ה 13.5. הקמפיין יעלה בברייק הזהב לפני ניקוד השירים ובהמשך ישודר בערוצים המסחריים ויעלה בשילוט על גבי 230 אוטובוסים, ברדיו ובדיגיטל.

עדית רומנו ומיטל בן ארי, מייסדות החווה: "אנו שמחות שיש לנו את הזדמנות להעביר את המסר של חוות החופש בצורה פתוחה ומזמינה, לאחר פסילת הקמפיין משידור בשנה שעברה עשינו את הפקת הלקחים הנדרשת ואנו בטוחות שהדברים באים לידי ביטוי בקמפיין הנוכחי. משבר האקלים כבר כאן, כולנו חווינו אותו בחורף האחרון והאחריות להתמודדות איתו מוטלת לא רק על ממשלות ומדינות אלא על כל אחד ואחת מאיתנו."

על הקמפיין אמון משרד "שביט וזהו", בבעלות אסי שביט ורן אטלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully