וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: איחוד של שירותי הסטרימינג דיסני פלוס ו-Hulu

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 23:34

לקראת סוף השנה צפויה וולט דיסני לאחד את שני שירותי הסטרימינג שלה לקורת גג אחת. בנוסף, גם המחיר צפוי להיות יקר יותר - בינתיים בארה"ב בלבד

דיסני פלוס ו-Hulu. ShutterStock
דיסני פלוס ו-Hulu/ShutterStock

יותר תכנים - פלטפורמה אחת: וולט דיסני עושה צעד נוסף באיחוד שני שירותי הסטרימינג שבבעלותה, ובשיחה עם משקיעים לאחר פרסום הדוחות אתמול (רביעי), אמר מנכ"ל התאגיד, בוב איגר, כי לקראת סוף 2023 החברה תאחד את Hulu (הולו) ודיסני פלוס תחת קורת גג אחת, תחילה בארה"ב בלבד. לצד זה, הודיעה החברה שתייקר בהמשך השנה את מחיר המנוי ללא פרסומות.

"למרות שאנו ממשיכים להציע את דיסני פלוס, הולו ו-ESPN פלוס כאפשרויות עצמאיות, זוהי התקדמות הגיונית שתספק הזדמנויות רבות יותר למפרסמים תוך מתן גישה למנויים לתוכן נרחב יותר", אמר איגר, והוסיף: "כתוצאה מכך נקבל מעורבות קהל גדולה יותר ובסופו של דבר חוויית סטרימינג מאוחדת יותר".

בינתיים, לפי פרסום ב-The Verge, בעוד שעסקי הסטרימינג של דיסני רשמו הפסד נמוך מהצפוי של 659 מיליון דולר, הם עדיין איבדו 4 מיליון מנויים ברחבי העולם בהשוואה לרבעון הקודם והסתכמו בסך הכל ב-157.8 מיליון. כרגע לא ידוע בכמה כמה תייקר את המחיר של התוכנית שלה ללא פרסומות או אם התמחור הזה ישתנה ברגע שדיסני פלוס והולו יהיו זמינות כאפליקציה אחת.

נזכיר כי תוכן של Hulu זמין בחלקו באפליקציית דיסני פלוס במדינות נבחרות מחוץ לארה"ב, כולל ישראל. ההכרזה של דיסני מגיעה זמן קצר לאחר ההכרזה של האחים וורנר על איחוד HBO Max ו-Discovery Plus לאפליקציה אחת בשם Max, שתושק בהמשך החודש.

  • עוד באותו נושא:
  • דיסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully