וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

vivo V27: שילוב טוב בין עיצוב, חומרה ותמורה למחיר

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 11:47

ל-vivo V27, מכשיר חדש מבית היצרנית הסינית, יש עיצוב מוצלח, מסך איכותי, יכולות צילום מעניינות ומבנה דקיק במיוחד. האם הוא שווה תג מחיר של 1,799 שקלים?

vivo V27. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-vivo V27/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הסינים כאן כדי להישאר: מאחורי השם הלא מוכר BBK Electronics עומדת יצרנית הסמארטפונים השנייה בגודלה בעולם, שאחראית למותגי סלולר מצליחים כמו Oppo, וואן פלוס, realme ו-vivo. כדי לבלוט בקרב ים דגמי הביניים שניתן לרכוש, לצד המתחרות, אנחנו פוגשים בכל פעם גימיק חדש. הפעם מדובר ב-vivo V27, שהושק בשבועות האחרונים בישראל באמצעות בנדא מגנטיק, היבואנית הרשמית. המכשיר מגיע עם מבזק LED בצורת רינג בגבו, אבל זה דווקא החלק הכי פחות מוצלח שלו.

עיצוב ותצוגה

חזית ה-vivo V27 היא כמובן כולה מסך, בגודל 6.78 אינץ', עם שוליים דקים יחסית וחריר למצלמה הקדמית במרכז. המסך הוא מסוג AMOLED, ברזולוציה של יותר מ-Full HD (1080 על 2400 פיקסלים) וקצב רענון של 120 הרץ, כצו האופנה הנוכחית. זהו מסך מפתיע באיכותו, עם זרימה מצוינת, פירוט טוב וצבעים חזקים כמצופה ממסך AMOLED.

קימור המסך ב-vivo V27 פחות חד. אנחנו אוהבים את המראה הזה המוסיף לעיצוב הכללי וזה לא ממש הפריע לשימוש, ואפילו נוח. בתחתית הסמארטפון נמצא שקע טעינה C-USB ושכבת הרמקול ומגירת ה-SIM. אין מקום לכרטיס זיכרון, אבל כן יש כניסה לשני כרטיסי SIM. בצלע הימנית נמצאים כפתור ההפעלה וכפתור הווליום, גם הם משתלבים באופן מושלם בתוך המסגרת.

ובואו נדבר רגע על המבנה. ידוע שהיצרניות הסיניות מעצבות את מכשיריהן בצורה שתגרום לכם לחשוב שמדובר במכשיר קצת יותר יקר ממה שהוא עלה באמת - והפעם גם אנחנו הופתענו, לטובה. זהו מכשיר בעובי של 7.4 מ"מ (צר יותר מהאייפון 14 ומהגלקסי S23) ואפילו ציפוי הזכוכית בגב לא מוסיף יותר למשקלו (180 גרם). כך, למעשה, המכשיר נהנה ממראה נקי, אלגנטי ופשוט ואפשר לסכם שאיכות ההרכבה כאן ברמה גבוהה ולא אופיינית למכשיר שמיועד לשוק הביניים.

vivo V27. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
חזית ה-vivo V27 היא כמובן כולה מסך, בגודל 6.78 אינץ', עם שוליים דקים יחסית/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ביצועים וחיי סוללה

ה-V27 הוא אחד מתוך שישה מכשירי ויוו שהושקו עד כה, והוא גם המכשיר החזק ביותר של המותג שניתן למצוא בישראל נכון לכתיבת שורות אלה (סדרת הדגל, ה-X90, אינה נמכרת בארץ). המכשיר מגיע עם מערכת השבבים Dimensity 7200 של חברת MediaTek ׁ(לא מפלצת ביצועים), זאת לצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 8 גיגה-בייט ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון (שלא ניתן להרחבה) - מינוס די משמעותי.

עם אנדרואיד 13 בבישול של vivo שנקרא FuntouchOS ומתעדכן בתכיפות גבוהה, זהו טלפון ביצועיסט רציני. הממשק נקי (מזכיר גרסת אנדרואיד נקייה) לא עמוס מדי באפליקציות מיותרות של היצרנית, והמכשיר מספק ביצועים די טובים ללא גמגומים מוגזמים. עם זאת, כמובן שלא מדובר בחוויית שימוש חלקה באמת כמו שאפשר להשיג בסמארטפוני הדגל.

vivo V27. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
המכשיר מגיע עם ערכת השבבים Dimensity 7200 של חברת MediaTek/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

גם חיי הסוללה (4,600 מיליאמפר) טובים. הוא יחזיק במצב המתנה כמה ימים, ובין יממה ליום וחצי פעולה בשימוש רגיל ומעורב. אבל הדובדבן האמיתי זו הטעינה: ה-V27 כולל טעינה בהספק 66 וואט בטכנולוגיית FlashCharge - המספקת טעינה מ-1% ל-50% תוך 19 דקות.

מצלמה

vivo בחרו עבור ה-V27 מערך צילום המבוסס על שלוש מצלמות, ובטווח רחב: יש לנו כאן חיישן ראשי IMX766V של סוני ברזולוציה 50 מגה-פיקסל, עם מפתח צמצם של f/1.88 ומייצב אופטי (OIS), עדשה רחבה עם חיישן 8 מגה-פיקסל ועדשת מאקרו עם חיישן בגודל 2 מגה-פיקסל. לצד זה, המצלמה הקדמית (סלפי) כוללת חיישן 50 מגה-פיקסל - במיוחד עבור חובבי הרשתות החברתיות.

ביצרנית הסינית מתגאים במבזק ה-LED בצורת רינג, אותו היא מכונה Aura Light, ומשמש כמקור אור נוסף אך עם אפקט חלק יותר בהשוואה לפלאש (הבזק) רגיל במכשירים אחרים. בפועל, מריחת האור על האובייקט או החלל לא מאוד מחמיאה, ואנחנו עדיין מעדיפים שהתמונות ייראו טבעיות יותר. ובכלל, מערכת המצלמה ועיבוד התמונה של המכשיר מספיק טובים גם בלי הגימיק הזה.

צילום עם ה-vivo V27. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מריחת האור של מבזק הרינג לא מאוד מחמיאה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כאמור, מערך הצילום מספק ביצועים טובים. בשימוש בתאורה טבעית התמונה ברורה וחדה, עם פירוט רב ועשירה בצבעים. גם בצילומי לילה ובאזורים עם תאורה נמוכה, המצלמה הוציאה תמונות די מרשימות עבור תג המחיר של המכשיר הזה. ועדיין, חשוב להדגיש המצלמה כאן היא לא המנה העיקרית ככה שאם אתם זקוקים לביצועי צילום ברמה גבוהה מאוד, ה-vivo V27 הוא פחות בשבילכם.

ושימו לב: כדי לצלם ב-50 מגה-פיקסל תצטרכו להפעיל את האפשרות בהגדרות המצלמה בכל פעם מחדש: בתפריט (החליקו ימינה) לחצו על "עוד" - ואז על "רזולוציה גבוהה". עם זאת, כדאי שתדעו שכל תמונה ב-50 מגה-פיקסל שוקלת קצת יותר.

צילום עם ה-vivo V27. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום בתאורה טבעית/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום עם ה-vivo V27. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פירוט צבעים נהדר גם בצילום מקרוב/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום עם ה-vivo V27. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום עם ה-vivo V27/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה התחתונה

vivo, בדומה למקומות אחרים בעולם, פורצת לשוק הישראלי עם הצעה משתלמת. ה-vivo V27 נמכר במחיר מומלץ לצרכן של 1,799 שקלים, ביבוא רשמי של בנדא מגנטיק. מדובר בטלפון יומיומי מוצלח, עם ביצועים טובים, מצלמה טובה ומפתיעה ותכונות שלרוב מוצאים בסמארטפונים יקרים יותר, כמו מסך AMOLED עם קצב רענון של 120 הרץ וגב זכוכית ועיצוב כולל מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully