וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלתם בקשות חברות בפייסבוק מאנשים שאתם לא מכירים? זו הסיבה המוזרה

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 11:07

באג מוזר ברשת החברתית שלח באופן אוטומטי בקשות חברות בפלטפורמה - ויצר בלאגן מאוד גדול בקרב המשתמשים. וזו הסיבה וההתנצלות של מטא (פייסבוק)

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

קורה גם לגדולות ביותר: מטא (פייסבוק) תיקנה בסוף השבוע באג מאוד לא שגרתי בפייסבוק - כניסה לפרופיל של מישהו שלחה לו בקשת חברות באופן אוטומטי. כצפוי, התקלה יצרה כמויות של אישורי חברות ובלבול בקרב המשתמשים ברשת החברתית, כאשר רבים חשבו שמדובר במתקפת בוטים - וחסמו את המשתמשים.

"פייסבוק מאפשרת להכיר את הסטוקרים שלכם!", כתב משתמש בפלטפורמה, בעוד שמשתמש אחר כינה את התקלה כ-"הדבר הכי מצחיק שפייסבוק עשתה אי פעם". זמן קצר לאחר הפרסומים, במטא תיקנו את התקלה ומסרו בתגובה: "עדכון נקודתי בפייסבוק גרם לשליחת בקשות חברות באפליקציה בטעות. עצרנו את התופעה ואנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לחלק מהמשתמשים".

לאחרונה דווח כי פייסבוק תפטר עוד 10 אלף עובדים, ותשלים פיטורים של 21 אלף עובדים ב-2023. בחודש אפריל סגרה ענקית הטכנולוגיה 5,000 תפקידים שלא אויישו. למרות זאת, על פי דיווח ב"וושינגטון פוסט", המהלכים הללו ממש לא מונעים מהרשת החברתית להמשיך ולתחזק את חזון המציאות המדומה, המטאוורס, להשקיע בפיתוח הרבה מאוד כסף.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully