וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי סודי שיש: וואטסאפ הכריזה על פיצ'ר שכולנו צריכים

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 9:15

לכולנו יש צ'אטים פרטיים במיוחד, ומעתה תוכלו לנעול אותם תחת סיסמה במכשיר שלכם - ואפילו לא לקבל עליהם התראות. הנה כל הפרטים

נעילת צ'אטים בוואטסאפ. Meta,
נעילת צ'אטים בוואטסאפ/Meta

מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק), מארק צוקרברג, הכריז אמש (שני) על Chat Lock - נעילה של צ'אטים תחת סיסמה, לשמירה על פרטיות. נעילת צ'אט למעשה מסירה את השיחה מהשיחות הנכנסות, ושמה אותה בתיקייה נפרדת אליה ניתן לגשת עם סיסמאת המכשיר או זיהוי במיומטר (Face ID או טביעת אצבע). בנוסף, התראות מאותן שיחות שננעלו לא יוצגו בשורת ההתראות - לא תוכן ההודעה או שם השולח.

מטא (פייסבוק) מתהדרת - ובצדק - שוואטסאפ , מוצפנת תמיד מקצה לקצה ומאובטחת יותר ממתחרות דוגמת טלגרם. מנגד, ברגע שמישהו משיג גישה למכשיר לחשבון שלנו בדרך מפוקפקת, אין לנו שליטה על המידע שנמצא בידיו. כעת, עם Chat Lock, וואטסאפ מאפשרת לנו להוסיף שכבת הגנה נוספת ולמנוע מהודעות אישיות במיוחד לא להגיע לידיים הלא נכונות.

"אנו מאמינים שהפיצ'ר החדש יהיה מצויין עבור משתמשים שחולקים את מכשיר הטלפון שלהם עם בני משפחה נוספים, או לחלופין עבור הרגעים בהם אחרים מחזיקים את מכשירכם בעוד הודעה חשובה ורגישה בדיוק נכנסת", נכתב בהודעה מטעם מטא. עם זאת, יש שיגידו שדווקא מדובר במתכון לאסון - במיוחד זוגות שיגלו שבן או בת הזוג נעלו צ'אט מסוים.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

הפיצ'ר החדש משוחרר בהדרגה לכלל המשתמשים, ב-iOS ובאנדרואיד. "במהלך החודשים הקרובים נוסיף אפשרויות נוספות ל-Chat Lock, כולל נעילה של מכשירים נלווים, יצירת סיסמה מותאמת אישית לצ'אטים כדי שתוכלו להשתמש בסיסמה ייחודית שונה מזו של הטלפון שלכם", נכתב בהודעה בבלוג הרשמי של מטא.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully